Ankstyvą rytą A. Janonis kartu su bičiuliais išvyko į Kauno oro uostą, kuriame laukė tiesioginis skrydis į Kopenhagą. Pirmą kartą Danijos sostinėje buvęs dainininkas Audrius aplankė svarbiausias miesto vietas.

„Danijoje dar nebuvau lankęsis. Su draugais pasivaikščiojome po Kopenhagos senamiestį, vietinėse kavinėse ragavome įvairiausių patiekalų. Taip pat aplankėme Hanso Kristiano Anderseno muziejų, nuvykome prie garsiosios Undinėlės – minėto rašytojo pasakos pagrindinės veikėjos, jau tapusios Kopenhagos simboliu“, - prisiminimus pasakoja A. Janonis.

Tiesa, su šypsena veide, vaikinas pasakoja tikėjęsis aplankyti ir itin intriguojančią vietą: „Su bičiuliais norėjom nuvykti į sekso muziejų. Deja, dėl kažkokių priežasčių, jis uždarytas dar 2009 metais“.

Paklaustas, ar savo darbotvarkėje buvo sunku atrasti porą dienų ir išvažiuoti į kelionę, Audrius Janonis neslėpė realybės: „Vasarą labai sunku surasti laiko sau, todėl keliones, poilsį ir atostogas dažniausiai atidedu rugsėjo mėnesiui. Smagu, kad turėjau galimybę pakeisti aplinką dar iki rudenio“.

Lėktuvui nusileidus Kauno oro uoste, A. Janonis kartu su bičiuliais įprasmino grįžimą į Lietuvą: „Turbūt per tas 28 valandas Danijoje labai pasiilgom savo gimtojo krašto ir tradicinių patiekalų, tad tik grįžę apsilankėme kavinėje ir užsisakėm didžkukulių ir bulvinių blynų“, - juokiasi jaunasis dainininkas.

Nepaisant nuovargio, gerai nusiteikę draugai prie stalo prisiminė smagiausias akimirkas ir džiaugėsi pavykusia kelione.