Nors prieš kelis mėnesius Simona DELFI pasakojo, kad suknelę siūsis ne pas dizainerę, tačiau vėliau savo nuomonę pakeitė ir šį darbą patikėjo „Pinup Girls“ grupei kostiumus siuvusiai dizainerei Redai Kriščiūnaitei-Paulauskei. Nuotakos šukuoseną daro stilistas Valerijus Gigevič, kuris taip pat rūpinasi grupės merginų šukuosenomis scenoje.

Naujienų portalui DELFI jaunavedžiai pasakojo, kad Kaišiadorių rajone esančią Žaslių Šv. Jurgio bažnyčią pasirinko neatsitiktinai. Nors nuotaka kilusi iš Marijampolės, o jaunikis iš Pasvalio, įsimylėjėliai norėjo tuoktis būtent čia.

„Ruošdamiesi vestuvėms labai daug bažnyčių su Simute apkeliavome. Beveik pusę Lietuvos išmaišėme ir pamatę šią bažnyčią iškart supratome, kad šioje išskirtinio grožio ir auros bažnyčioje norime susituokti ir prisiekti vienas kitam amžiną meilę“, - prisipažino J. Nainys.

Jaunavedžių liudininkais tapo geriausi poros draugai - Rolandas Mackevičius ir Ieva Ambrazaitė.

"Tie, kurie dar nesusituokė, rekomenduočiau tai padaryti, nes jausmas - nepalyginamas su jokiu kitu. Tai - ne renginį suorganizuoti, nestovėti prie didžėjaus pulto ir nekalbėti radijuje. Kai stovi prieš savo mylimą žmogų ir prieš Dievą, klausaisi pamokslo apie gyvenimą ir jausmus, užplūsta neįtikėtinos emocijos. Esu kaip niekada laimingas", - po santuokos ceremonijos sakė J. Nainys.

Jaunavedžiai prisipažino, kad per ceremoniją jiems drebėjo rankos ir balsas. Vestuvių išvakarėse S. Šermukšnytė pasijuto blogai ir kreipėsi į medikus. Dėl organizmo išsekimo jai buvo pastatyta lašelinė. Laimei, šeštadienio rytą nuotaka jautėsi puikiai ir spinduliavo žavesiu.

"Dabar jaučiuosi labai gerai, netgi tobulai, - prisipažino nuotaka. - Džiaugiuosi, kad turiu gerą gydytoją, kuri pastatė ant kojų. Visada maniau, kad esu stipresnė už Joną, tačiau šiandien jis buvo daug stipresnis, nei aš. Vos laikiau ašaras ir kumščiavau jam su puokštele ragindama: "Neverk". Nes tiek jam, tiek man pasirodė ašaros. Mums ši diena yra beprotiškai svarbi. Ši diena yra tobula ir niekas negalėtų jos sugadinti."

Linksmybės - naktiniame klube

Atšvęsti vestuves pora nusprendė viename jaunimo pamėgtame sostinės restorane. Vėliau linksmybės persikels į naktinį klubą.

„Tai bus šventė mums – ne kitiems, ne tam, kad kiti pavalgytų baltos mišrainės ir keptos vištos. Stengiamės surengti europietiškas vestuves ir nesukti galvos dėl to, kad turime pamaitinti svečius karštais patiekalais. Būna, kad paskui vieniems nepatinka maistas, kitiems – suknelė. Mes su Jonu tokių dalykų nesureikšminame, viską darome dėl savęs, kad mums būtų gerai“, – DELFI pasakojo Simona.

J. Nainys DELFI portalui pasakojo, kad jie norėjo kitokios vestuvinių puotos, nei įprastai. „Pradžioje planavome tik ceremoniją bažnyčioje, o vėliau pabėgti, tačiau pamatėme, kad niekur čia nepabėgsi taip greitai, - šypsojosi jaunikis. - Tiek man, tiek Simai didžiausias santuokos ceremonijos emocijas kelia bažnyčia, ne vakarėlis. Abu esame tikintys, todėl norėjome tikrojo vestuvių simbolio - bažnyčios ir kunigo, kuris palaimintų naujai sukurtą šeimą“.
Simonos Šermukšnytės ir Jono Nainio vestuvės

Medaus mėnuo - egzotiškoje saloje

Po vedybų dainininkė pasirinko vyro pavardę ir nuo šiol vadinsis Simona Nainė. "Nainė yra ir mūsų šuniuko vardas. Tad dabar kai kvies šunį, atsiliepsiu ir aš. Bet nieko baisaus, - šypsojosi atlikėja. - Tačiau, kaip mano vadybininkai sako, aš visada liksiu šermukšniuku, kad ir kokia mano pavardė būtų."

Iškart po šventės jaunieji išvyks kopinėti medaus į Seišelius, kur ilsėsis daugiau nei mėnesį.

„Šiai kelionei ilgai ruošėmės. Per darbus vienas kito taip išsiilgstame, bet nėra laiko netgi kada dviese ramiai pabūti. Todėl ir į atokią mažytę salą keliausime pabūti kartu. Labai norėjome kuo mažiau pramogų, šurmulio ir civilizacijos, kad turėtume daug laiko pasidžiaugti vienas kitu. Pradėsime statyti naujos šeimos pamatus ir planuosime, ką mudu veiksime gyvenime toliau", - DELFI pasakojo J. Nainys.

Svajoja apie didelę šeimą

Paklausti apie šeimos pagausėjimą, jaunieji nusijuokė, kad tris vaikučius jau turi. Pora augina tris Maltos bišonus.

"Vaikai tikrai bus. Svajojame apie didelę šeimą. labai noriu mergaitės", - prisipažino Jonas. "Kokia šeima be vaikų. Tik niekas negali pasakyti, kad ajie bus. Duok Dieve, kad jie apskritai būtų. Tačiau tikrai turėsime daug vaikų. Galbūt ne visą futbolo komandą... Nors jei sudėsime ir savo šuniukus...", - juokėsi Simona Nainė.