„Šios atostogos – išsvajotos, su nepamirštamais įspūdžiais, dideliu nuotraukų albumu ir naujomis idėjomis ateičiai. Susiplanavome dviejų savaičių kelionę Vokietijoje ir Prancūzijoje. Ją pradėjome Vilniuje pirmadienio vakarą. Pirmiausiai važiavome pro Lenkiją. Čia mus pasitiko tikrų tikriausia audra su škvalu ir virstančiais medžiais keliuose. Suplanuotą maršrutą Lenkijoje teko keistu net du kartus“, – pasakojo K. Ivanova ir pridūrė, jog važiuoti per kaimyninę šalį teko labai ilgai.

Kristina keliovo su bičiuliais. Pirmoji kompanionų stotelė buvo Berlyne. Čia keliautojai nusprendė nesinaudoti metro ir populiariausius lankomus didmiesčio objektus apvažiavo savo automobiliu. K. Ivanova su draugais įsiamžino ir prie Berlyno sienos, Brandenburgo vartų, ir prie TV bokšto, Potzdamer aikštėje bei prie kitų lankytinų objektų. Dainininkė apgailestavo, jog vienas populiariausių Europoje Berlyno zoologijos sodas tuo metu buvo uždarytas.

„Nors ketinome jame apsilankyti, deja, mūsų vizito Vokietijos sostinėje metu jis neveikė. Tiesa, mums besilankant Berlyne labai sėkmingai panarstėme parduotuvėse, radome daugybę išpardavimų prieš naująjį rudens sezoną. Šis miestas – ideali vieta ieškoti drabužių. Parsivežiau keletą dalykų ir scenai. Manau, į Vokietijos sostinę sugrįšime dar ne kartą. Apie savaitgalio kelionę į šį miestą pagalvosiu tuomet, kai būsiu nuvargusi nuo kasdienės rutinos. Juk Berlynas – be galo gražus miestas ir visai netoli nuo Lietuvos“, – kalbėjo grupės „ŠarkA“ lyderė, atskleidusi, jog ją pakerėjo vokiška aptarnavimo kultūra bei virtuvė.

Iš Berlyno bičiulių kompanija patraukė Prancūzijos link, tačiau surado laiko stabtelėti Hanoveryje. Dainininkė buvo girdėjusi, jog grupė „Scorpions“ kilusi būtent iš šio Vokietijos miesto. Esą būtent todėl keliautojams iš Lietuvos buvo smalsu susipažinti su dar vienu Vokietijos miestu.

„Manėme, bus paprastas miestas, tačiau jis mus nustebino savo architektūra bei atmosfera. Apsilankę Hanoveryje važiavome į Prancūziją“, – pasakojo Kristina.

Prancūzija keliautojus pasitiko su karštomis kvapniomis bandelėmis ir kava. Paryžiuje Kristina su draugais taip pat aplankė turistų mėgstamas vietas. Nors grupės „ŠarkA“ lyderė ir buvo susižavėjusi meilės miestu vadinama Prancūzijos sostine, patikino, jog nenorėtų, kad šiame mieste jai pirštųsi mylimasis. Švęsti tuoktuvių Paryžiuje ji taip pat nenorėtų.

„Aplankėme Paryžiaus katedrą, Luvrą, Eifelio bokštą ir kitas garsias vietas. Į Paryžių atvykome vakare. Išbandėme metro. Pirmieji įspūdžiai nebuvo kažkokie ypatingi. Visas tas meilės miesto įvaizdis... Man tai atrodo pernelyg išpūsta ir banalu, miestas atrodė komercinis. Kitą dieną mes nutarėme atrasti paprastą, kitokį Paryžių be lankytinų objektų. Stabtelėdame parduotuvėse, pirkome prancūziškų batonų, sūrių, vyno. Kaip tikri prancūzai sėsdavome ant pievelės ir tiesiog gerai leisdame laiką. Toks Paryžius, kuriame gyvena tikri paryžiečiai, mums patiko, tačiau turistinis Paryžius mums nepatiko. Buvo labai įdomu paragauti jų virtuvės patiekalų“, – DELFI įspūdžius apie įsimintiną kelionę pasakojo K. Ivanova.

Iš Paryžiaus lietuvių kompanija pajudėjo į Prancūzijos Šiaurės Vakarus, kur ketino aplankyti Brestą ir jo apylinkes. Aplankyti stambų Prancūzijos žvejybos ir karinį uostą keliautojams rekomendavo draugai.

„Breste viešėjome penkias dienas. Per keletą dienų aplankėme Normandiją ir Bretanę. Prie Atlanto vandenyno laiką leidome fantastiškai. Draugai kaitavo, aš turėjau puikią progą pasidžiaugti „bodyboardu“. Aplankėme ir mažiausius kaimelius. Midijų su bulvytėmis, kaip ir kitų jūros gėrybių prisivalgėme iki soties. Atsipalaidavome kaip reikiant. Kepti dešreles ant ugnies kur kas maloniau paplūdimyje nei bet kur kitur. Nereikėjo nei makiažo, nei įpareigojančių kaustančių drabužių. Iš tiesų pailsėjome puikiai. Kai esi laisvas, kai niekas neriboja, ilsėtis geriausia“, – kelionės įspūdžiais dalijosi Kristina.

Pabuvoję Prancūzijos Šiaurės Vakarus lietuviai pajudėjo namų link. Į kelionės maršrutą ir vėl buvo įtrauktas Berlynas, tačiau dainininkė sakė, jog sugrįžimui buvo pasirinkti kiti keliai nei važiuojant pirmyn.