Iki DELFI skambučio „Mados reidas“ prodiuseris Saulius Urbonavičius-Samas buvo įsitikinęs, kad prekės ženklas „Mados reidas“ priklauso jo prodiuserinei kompanijai „TV Manija“. Tai, kad „Mados reidas“ – ne jo, o Manto nuosavybė, S. Urbonavičius-Samas išgirdo iš DELFI žurnalistų.

„Nu labai įdomu. Aš nieko nežinau, kas, kur ir dėl ko kreipėsi. Juokinga. Mantas man nieko nepranešė. Mes patys šį „brandą“ sukūrėme pagal užsienietiškąjį „Fashion police“ ir pavadinimą „Mados reidas“ suformulavau aš. Bet ką aš galiu pasakyti: nežinau, kam jam jo reikia, nes tai – miręs „brandas“, išsisėmęs jau seniai ir norint jį naudoti reikėtų didžiulių pokyčių. Televizijoms toks, koks yra dabar, „Mados reidas“ nebeįdomus, o ir rėmėjų nėra. Galiu pasakyti, kad artimiausiu metu laidos „Mados reidas“ tikrai nebus, bent tokios, kokia buvo pastaruoju metu. Šeši sezonai ir taip yra labai daug kaip tokiai laidai, ji buvo sėkminga, bet tai baigėsi“, - kalbėjo S. Urbonavičius-Samas, dabar prodiusuojantis tokius projektus kaip „X Faktorius“, „Kas? Kur? Kada?“, organizuojantis jubiliejinio, 20-tojo TV3 sezono atidarymo renginį.

Naujo turto valdytojas M. Petruškevičius panoro išlikti paslaptingas ir savo sprendimą įsigyti ženklą „Mados reidas“ komentuoti atsisako.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (86)