Pasak pirmosios pedagoginės praktikos įgijusios Jurgos, moksleiviams ypač svarbu nurodyti kelius, kuriais eiti neverta. Be to, praėjus pamokai dainininkė sakė tik dar sykį įsitikinusi, jog taisyklės kuriamos būtent tam, kad būtų galima jas laužyti.

Į pamoką atvykusius moksleivius J. Šeduikytė pakvietė susėsti ratu bei drauge atlikti pasitikėjimo, apšilimo, bendrumo pratimą „Homosum“, kuris dirbant drauge padeda atsipalaiduoti, įgauti daugiau pasitikėjimo savimi, o per daug pasitikintiems savimi – nusileisti ant žemės.

Įsibėgėjus pamokai bei atlikus keletą apšilimo pratimų, dainininkė moksleiviams prakalbo apie dainos teksto kūrimą. Dalyvavę pamokoje turėjo popieriaus lape įrašyti sakinį apie tai, kaip jaučiasi, ką mąsto, tačiau Jurga paaiškino, kad privalu išvengti banalių žodžių. Pabandę tą padaryti moksleiviai tikino verčiau norį pakalbėti apie Jurgos kuriamos muzikos stilių, koncertus, domėjosi, kaip ji kuria muzika ir tekstus savo dainoms bei ką reiškia gauti „MTV“ apdovanojimą.

Prieš pamoką gimnazijoje J. Šeduikytė nemiegojo pusę nakties, mat nerimavo dėl būsimos jos struktūros ir svarstė, ar verta rinktis aiškų planą, ar viską palikti savieigai. Jurga manė, kad šeštų ir aštuntų klasių moksleiviai greičiausiai jos paprasčiausiai neklausys. „Supratau, kad plano geriau neturėti, nes pirma reikia susipažinti su žmonėmis“, - pasakojo Jurga.

DELFI paklausta, kaip jaučiasi pravedusi pirmąją pamoką, dainininkė tvirtino, kad susitikimas su moksleiviais buvo abipusiai naudingas.

„Man naudinga tuo, kad esu intravertiškas žmogus. Tai buvo tarsi savęs patikrinimas, ar galiu šnekėtis su kitais, ar galiu jiems kažką nuo savęs duoti, ko jiems reikia. Buvau teisi galvodama, kad taisyklės yra sukuriamos tam, kad jas laužytų. Žmogus, kuris to nejaučia, dažniausiai tampa ne visai geru mokytoju“, - įsitikinusi atlikėja.

Jurga tvirtino, kad tokių epizodiškų susitikimų su vaikais nauda – didelė. Mat dainininkė jau anksčiau svarstė apie galimybę mokyti. „Naudinga kalbėtis su jaunais žmonėmis, kad galėčiau pasidalinti patirtimi, ką jau esu radusi, o jie galbūt to ieško. Svarbu, kad jie neitų keliais, kuriuos tu jau gerai pažįsti ir žinai, kad jais eiti neverta“, - paaiškino dainininkė bei pridūrė mananti, kad ši patirtis – vertinga.

Iniciatyva „Renkuosi mokyti!“ siekiama atkreipti visuomenės dėmesį į įdomią, prasmingą ir kupiną iššūkių mokytojo profesiją bei paskatinti jaunimą išbandyti mokytojo kelią.

J. Šeduikytės kūrybiškumo lavinimo pamokos akimirkos – DELFI nuotraukų galerijoje:

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją