„Yra šou versle moterų, kurios į vakarėlius atsineša po pažastimi šunį, kaip atributą, dekoratyvinį elementą ar aksesuarą, o ne dėl to, kad neturi, kur jį palikti, nes jeigu neturi, tai į renginį tiesiog neini, - kalbėjo pašnekovė. - Man juokinga, todėl ir sutikau nusifilmuoti šiame klipe, kad galėčiau išreikšti savo poziciją. Čia išsakiau savo pilietinę poziciją. Aš tikrai nereklamuoju šunų rūbelių ar maisto.“

Nors moters namuose sukiojasi pinčerio ir kiemsargio mišrūnas Pikolia, tačiau, kaip pati sakė, prižiūri jį „proto ribose“, į kirpyklą nevedžioja ir drabužėlių neperka.

Videoklipas skirtas pristatyti nekomercinio kino festivalį „Ad Hoc: „Nepatogus kinas“.
Šių metų festivalyje, kuris gali pasigirti net 45 filmais, ypač didelis dėmesys skiriamas pilietiškumui ir aktyvizmui, taip pat kalbama apie žmogaus teisių problemas, žmonijos poveikį klimato kaitai bei kitoms pasaulyje aktualioms problemoms.

Videoklipe G. Baikštytės kuriamas personažas parodomas kaip priešingybė festivalio šūkiui „Yra svarbesnių dalykų“.

Į namus sugrįžta moteris, kuri lojimu bando pranešti savo augintiniui, kad ji jau namuose ir parnešė jam mėgstamų zefyriukų bei dovanėlę, tiesa moteriai iškyla „didelė“ problema – ji nežino, kaip šunų kalboje sulojamas žodis megztukas.

„Gyvenime yra svarbesnių dalykų, ateik ir pamatyk“, - netrukus išgirstame reklaminį moralą.

G. Baikštytė pridūrė, kad jai svarbu, ką ji reklamuoja, todėl tai daro retai. Filmuotis festivalio reklamoje jai buvo labai malonu. „Man buvo smagu išreikšti savo poziciją“, - pridūrė ji.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją