Prieš savaitę kilęs skandalas dėl minėtos fotosesijos jokių apčiuopiamų rezultatų nedavė. Žmogaus teisių komiteto pirmininkui Arminui Lydekai užkliuvusi nuotrauka buvo įvardinta kaip meno kūrinys, kurį reikia interpretuoti kaip autorinį darbą.

„Aš pats asmeniškai pakankamai tolerantiškai žiūrėčiau į tokių nuotraukų panaudojimą, tačiau viskas priklauso nuo komiteto, bet Seimo nariai negali uždrausti jas viešinti. Tik lygių galimybių kontrolierius gali nuspręsti, drausti ar nedrausti“, - aiškino A. Lydeka.

Lygių galimybių kontrolierė Aušrinė Burneikienė patvirtino, kad jos vadovaujamoje tarnyboje svarstoma galimybė dėl minėtos fotosesijos, įžvelgiant joje diskriminaciją, pradėti tyrimą. Tačiau tik mėnesio pabaigoje paaiškės, ar Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba gali imtis šito tyrimo.

„Tikrai metėme, tikrai užkliuvo, tačiau šiuo metu mes konsultuojamės su specialistais, ar galime pradėti tyrimą. Jei tai bus traktuojama kaip meninis darbas, tyrimo pradėti negalėsime. Kai nuotraukos bus reklamoje, tada ir spręsime, kol kas tai yra tik fotosesija“, - dėstė A. Burneikienė.

Praėjusią savaitę Seimo narys teigė nuotraukose įžvelgęs diskriminaciją, tačiau pasikalbėjęs su idėjos bendraautoriais ir atlikėjo vadybininkais Egmontu Bžesku ir Aru Vėberiu, taip pat pasitaręs su kolegomis, apsigalvojo.

„Aš tikrai nesu ekspertas ar kažkoks „teisėjas“, kad galėčiau asmeniškai priimti sprendimą. Mano asmeniniu požiūriu, šios nuotraukos yra kur kas švelnesnės, tolerantiškesnės ir mažiau iš pirmo žvilgsnio diskriminuojančios moterį lyginant su tomis „Dolce&Gabbana“ reklamoje (prieš porą mėnesių uždrausta visame pasaulyje žinomų mados namų reklama – DELFI) naudotomis nuotraukomis“, - savo požiūrį išdėstė Seimo narys.

Pats dainininkas yra įsitikinęs, kad fotosesija nieko nediskriminuoja ir visas šitas skandalas kilo be reikalo, nes yra daug svarbesnių dalykų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį. „Tai buvo graži ir meniška fotosesija. Apie diskriminaciją net nepagalvojau“, - sakė Milano.

Kaip pasakojo dainininkas, pagrindinė fotosesijos idėja – Milano savo rankose laiko likimą. Ant merginų nugarų buvo nupieštos keturios stichijos – ugnis, vanduo, žemė ir vietoje oro panaudoti augalų motyvai – fengšui likimo kodas.