„„Reebok“ yra įgijusi didžiulę patirtį, kurdama ir modeliuodama pačius novatoriškiausius drabužius moterims, dėl to bendrovė yra ideali partnerė, su kuria bendradarbiaujant galima sukurti kolekciją „Scarlett ‘Hearts’ Rbk“, – savo pranešime teigė S. Johansson, – o kalbant apie darbą su „Reebok“ ir šios linijos kūrimo procesą, esu labai entuziastingai nusiteikusi.“

Ši kolekcija drauge su jos reklamine kampanija visame pasaulyje, kurioje dalyvaus ši 21 metų gražuolė, filmo „Lost in Translation“ žvaigždė, debiutuos kitą pavasarį.

„Scarlett įkūnija svarbiausias mūsų prekinio ženklo savybes – individualumą, autentiškumą ir su nuolatiniu intensyviu judesiu gyvenamą gyvenimą, – pranešime teigė „Reebok“ prezidentas ir vykdantysis direktorius Paulas Harringtonas. – Dėl šių charakteristikų ji tobulai tinka mūsų naujajai kampanijai moterims.“

Naujausioji Woody Alleno mūza vaidino jo režisuojamame filme „Lemiamas taškas“ („Match Point“) ir greitai pasirodysiančioje to paties režisieriaus juostoje „Scoop“.

Dar vienu trileriu „Juodoji lelija“ (The Black Dahlia) su madinga ir tendencijas lemiančia S. Johansson pavarde ketinama atidaryti Venecijos kino festivalį rugpjūčio 30 d. Briano De Palma režisuojamame filme, kurio siužetas sukasi apie iki šiol neišaiškintą aktorės Elizabeth Short nužudymą 1947-aisiais, vaidins Hilary Swank, Aaronas Eckhartas ir Joshas Hartnettas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją