Akustiniu bei minimalistiniu skambesiu besižavinčios atlikėjos sukurtame tango – tik balsas bei asketiškas kontrabosas, kurio partiją įrašė dainininkės pamėgtas kontrabosistas iš Latvijos Norberts Skraucis.

Šis neįprastas tango tik gerokai vėliau pasipildė garsiniais efektais, kurie tarsi savaime „pasipiršo“ po keistai praleistų Vėlinių, kai atlikėja apsilankė kapinėse... naktį.

„Jaučiausi tarsi dalyvaujanti iškilmingoje vėlių oratorijoje, tos keliais „aukštais“ išsidėsčiusios žvakių šviesos...Tai buvo nepakartojamas reginys! Dar jaučiau, kad esu nelabai ten pageidaujama, tad greit išėjau iš tos „oratorijos“ tvarkyti žemiškų reikalų“, – pranešime spaudai prisiminusi juokiasi atlikėja. – Tačiau stiprus įspūdis liko ilgam ir įkvėpė tam tikriems garsiniams efektams dainoje.“

Ir nors šiame kūrinyje tarsi persipina paraleliniai pasauliai, visgi daina yra apie realų žmogų, realius pojūčius, ir realų mistišką rūką, lydėjusį tą lemtingą susitikimą. Šis susitikimas taip sukrėtė kūrėją, jog iškart gimė dainos tekstas bei melodija.

Šis akustinis tango – tarsi dokumentinis trumpametražinis filmas, kuriame atsiskleidžia visa asmeninė istorija, naudojant minimalias priemones, t.y. pačios atlikėjos veide atsispindinčias emocijas bei žvilgsnį.

„Vaizdo klipas „Įsimylėjus vaiduoklį“ gimė netikėtai, turėjau šią idėją galvoje, tik nežinojau, ar man pavyks. Tam tikra prasme dariau su savimi socialinį eksperimentą, eksperimentavau su savimi, turbūt įkvėpta performanso meistrės Marinos Abramovič. Nežinojau, kiek galėsiu būti atvira bei nuoga savo emocijomis prieš kamerą, kurios kažkada tiesiog paniškai bijojau“, – atvirauja dainininkė.

„Bus arba nebus“, – pasakiau italų kilmės operatoriui Stefano Ruffini, kai filmavimo laikas dėl tam tikrų aplinkybių susitraukė iki minimalaus bei prireikė sukaupti visą savo drąsą. Taigi, tarsi „nustūmiau save nuo skardžio ir tikėjausi, kad man išaugs sparnai“ (Citata iš knygos „Aš ir vienuoliai“).

Dainoje – nelengvos emocijos. Kad atgaminčiau šias emocijas, visą laiką kol dirbome su klipo medžiaga, turėjau tarsi atkurti, laikyti savyje dramą, dažnai būti vienumoje bei tarsi iššaukti kančią – tik taip galėjau produktyviai dirbti. Tiek dainos įrašams, tiek klipo filmavimui ruošiausi tarsi aktorė.

Kadangi nenorėjau šioje dainoje bei klipe „nei gramo cukraus“, siekėme su italų kilmės operatoriumi Stefano Ruffini išgauti maksimaliai realistišką bei natūralų atsispindinčių emocijų efektą“, – sako dainininkė, su nekantrumu bei dideliu jauduliu laukianti reakcijos iš klausytojų bei žiūrovų...

„Manau, šis kūrinys ryškiai išsiskiria iš ankstesnių mano kūrybos metų bei tarsi anonsuoja apie būsimą akustinį albumą, kuris greičiausiai taip ir vadinsis „Įsimylėjus vaiduoklį“ , ir kurį planuoju išleisti 2022 metų vasario mėnesį. Tai bus jau trečias pristatytas akustinis kūrinys būsimam albumui“, - sakė R. Kaušiūtė.