Daina buvo sukurta Aukštaitijos nacionalinio parko miškuose, medinėse trobelėse, kur vyko „The Roop“ kūrybinė stovykla. „Vis grįžtu užbaigti dainų ten – toli nuo civilizacijos bei miesto tempo“, – pranešime spaudai sako „The Roop“ lyderis Vaidotas Valiukevičius.

Naujuoju darbu grupė kviečia nenustoti žaisti, atrasti, o kartu – pažvelgti kitaip į gyvenimą, kūrinius ir save.

The Roop – „Ohmygodable“

Žaismės nestinga ir „Ohmygodable“ vaizdo klipe, kurį režisavo Saulius Baradinskas, anksčiau sukūręs ir pasaulinę sėkmę pelniusio grupės kūrinio „Discoteque“ klipą.

Pasak S. Baradinsko, naujos dainos „Ohmygodable“ vizualizavimą inspiravo graikų mitas apie Pigmalioną, kuris įsimyli savo sukurtą skulptūrą.

„Manau, kad Pigmaliono mitas yra itin aktualus ir šiandien, nes mes gyvename socialinių tinklų amžiuje, jame kasdien kuriame savo socialinių tinklų „skulptūras”, norėdami patikti, įtikti ir būti reikšmingi. Tai yra žmogiška. Ko gero, kiekvienas iš mūsų turi šiek tiek Pigmaliono savybių, – pasakoja S. Baradinskas. – Visas muzikinis klipas yra kaip atskiras mitas apie dieviškąjį sapną, kuris nutinka garsiųjų meno kūrinių pasaulyje. Linkiu, kad šiame mūsų muzikiniame klipe žiūrovas atrastų tuos kūrinius ir pergyventų mūsų mitą, kaip vieną gražų sapną kartu.“

„Dainos pavadinimas yra naujas, retai sutinkamas žodis, apibūdinantis žmogų arba reiškinį, kurį pamatęs gali pasakyti: „Oh My God!“ („O, mano Dieve!”). Šiame klipe žiūrovas keliauja per garsius pasaulinius meno kūrinius, kurie interpretuoti šiuolaikiniame kontekste. Manau, kad klipas tikrai gavosi omanodieviškas“, – sako V. Valiukevičius.

Viskas buvo nufilmuota „one take“ principu – vienu kadru ir papildyta animacija, kurią sukūrė „Meinart Animation Studio“. O svarbų vaidmenį atlikusią antikinę skulptūrą klipui sukūrė gerai žinomas skulptorius Donatas Jankauskas-Duonis.

Filmavimo aikštelėje prie „The Roop“ taip pat prisijungė šokėjai Miglė Praniauskaitė bei Marijanas Staniulėnas, kurie po „Eurovizijos” tapo grupės koncertų palydovais ir tikrais draugais.

Naujas singlas pasirodo po itin didelio pasisekimo Lietuvoje ir pasaulyje sulaukusio eurovizinio hito „Discoteque“. Jis iki šios dienos skaitmeninėse muzikos pasiklausymo platformose jau perklausytas daugiau kaip 24 milijonų kartų. Vaizdo klipas „YouTube“ platformoje jau peržiūrėtas virš 14 mln. kartų.

Aštuntą vietą Roterdame vykusioje šių metų „Eurovizijoje“ užėmusi daina sumušė ne vieną lietuvišką klausomumo rekordą. Dar sausį „Discoteque“ tapo daugiausia perklausų surinkusia daina per 24 valandas Lietuvos teritorijoje, net penkias savaites iš eilės „Discoteque“ užėmė pirmąją vietą bendrame Lietuvos radijo stočių tope. Kūrinio vaizdo klipas „YouTube“ pagerino visus lietuviškų muzikinių vaizdo klipų rekordus.

„The Roop“ taip pat pavyko prasibrauti į pasaulinį „Spotify Top 200 Global“ topą, kuriame tokie pasauliniai vardai kaip Dua Lipa, Edas Sheeranas – ten „Discoteque“ iškopė į 132-ą vietą. „The Roop“ eurovizinė daina tapo vasaros hitu ne tik daugumoje Europos šalių, bet ir Pietų Afrikoje, Vidurio Rytuose, Indijoje, Rusijoje ir netgi tolimojoje Australijoje.