Pagrindinis kriterijus - jūsų socialinio tinklo „Facebook“, „Instagram“ arba „Tik Tok“ paskyra turi turėti bent 3 tūkstančius sekėjų.

„Kviečiame visus renginių mylėtojus, turinčius bent 3 tūkstančius sekėjų socialiniuose tinkluose, jungtis prie arenos ambasadorių tinklo ir dalintis savo įspūdžiais su kitais. Renginiai yra kokybiškas laisvalaikio praleidimo būdas, o šiemet jų mūsų arenoje laukia išties daug ir labai įvairių, todėl norime, kad apie tai sužinotų tiek vilniečiai, tiek miesto svečiai“, - pranešime spaudai sakė arenos marketingo projektų vadovė Guoda Kotryna Šereikaitė.

Ji yra įsitikinusi, kad apie save gerai kalbėti gali kiekvienas verslas, todėl formuoti nuomonę apie didžiausią Vilniaus arenos renginių kokybę ir įvairovę norima ne subjektyvios reklamos pagalba, o skaidrumu – kitų lankytojų įspūdžiais ir atsiliepimais.

„Todėl mes nutarėme kviesti mūsų renginius įvertinti nepriklausomus žmones, kurių patirtys ir atsiliepimai klientams į renginius leis pažvelgti nešališko lankytojo akimis“, - pridūrė G. K. Šereikaitė. Susidomėjusius pasiūlymu ji skatina kreiptis elektroninio pašto adresu guoda@asgarena.lt

„Avia Solutions Group“ arenoje šį sezoną yra suplanuota per 90 renginių, tarp kurių būtų verta paminėti šiuo metu vykstantį FIFA Pasaulio salės futbolo čempionatą, kovo mėnesį į Lietuvą šeštąkart sugrįžtančios geriausios pasaulio cirko trupės „Cirque du Soleil“ šou bei gegužę vyksiantį britų žvaigždės Jameso Blunto pasirodymą. Arenoje taip pat vyksta parodos, įvairios sporto varžybos ir daugybė koncertų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją