Už šį pasiekimą grupės leidybinė kompanija „Warner Music Baltics“ „The Roop“ nariams ir visai komandai įteikė specialiai sukurtus įrėmintus plakatus su rekordiniais skaičiais, rašoma pranešime spaudai.

Aštuntą vietą Roterdame vykusioje šių metų „Eurovizijoje“ užėmusi daina yra sumušusi ne vieną lietuvišką klausomumo rekordą. Dar sausį „Discoteque“ tapo daugiausia perklausų surinkusia daina per 24 valandas Lietuvos teritorijoje, net penkias savaites iš eilės „Discoteque“ užėmė pirmąją vietą bendrame Lietuvos radijo stočių tope.

Kūrinio vaizdo klipas „YouTube“ pagerino visus lietuviškų muzikinių vaizdo klipų rekordus. Iki šios dienos „Discoteque“ vaizdo klipas „YouTube“ peržiūrėtas daugiau kaip 13 mln. kartų.

„The Roop“ taip pat pavyko prasibrauti į pasaulinį „Spotify Top 200 Global“ topą, kuriame tokie pasauliniai vardai kaip Dua Lipa, „Tones And I“ – ten „Discoteque“ užėmė 132-ąją vietą. „The Roop“ eurovizinė daina tapo šios vasaros hitu ne tik daugumoje Europos šalių, bet ir Pietų Afrikoje, Vidurio Rytuose, Indijoje, Rusijoje ir netgi tolimojoje Australijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)