Evgenya jau seniai buvo išgraviravusi savo vardą lietuviškoje scenoje. Juk ji ilgą laiką buvo žinomą kaip „ta“, kuri dainavo viename didžiausių lietuviškų hitų „Karina“ su kadaise egzistavusiais Lilu ir Innomine. Šiandien atlikėja pati tokio dydžio hito dar neturi, bet užuosti jo dvelksmą, sklindantį iš ateities, galima.

Nors ir priverstinai sustabdyti, bet pastarieji metai atlikėjai buvo itin darbingi. Bene vienas po kito išleisti soliniai albumai stebino ne tik jau įprasta Evgenijai kokybe, bet ir gebėjimu leisti vieną už kitą geresnes dainas. Vertinant ir lyginant abu albumus, per daug jie neišsiskiria ir yra panašūs, jei kokias pora dainų sumaišytumėt vietomis tarp albumų, skirtumo nepajustumėt. O kas juos tikrai jungia, tai muzikos kompozicijų ir garso įrašų kokybė.

Na o dabar metas nerti į koncertą ir tikrinti, kaip albumai skamba gyvai. Atlikėją apšildė pernai metų vasaros hito „Medžiai Melagiai" autoriai Velvet. Grupė, aišku, šią dainą ir atliko, dar sudainavo gerbėjų pamėgtą „Mėnulį" bei pristatė naujausius kūrinius iš būsimo albumo. Grupei palikus sceną, joje vyko paruošiamieji darbai ir dekoracijų statymas.

Evgenya Redko/ Foto: Gabrielius Jauniškis

Iš pradžių stovėję per atstumą lyg atsitraukę nuo karštos krosnies, žmonės nedrąsiai vienas po kito ėmė judėti arčiau scenos. Koncertas prasidėjo lygiai 30 minučių po aštuntos kaip buvo žadėta. Pasklidus tirštiems dūmams, į sceną įžengė klavišininkas ir būgnininkas su gitaristu, apsirengę albumo „SOS“ marškinėliais. Skambant gitaros akordams ir elektronikai, visai netrukus pasirodė plojimais sutikta Evgenya Redko ir nieko neištarusi pradėjo dainuoti naujausiąjį singlą „Vandenyne“.

Atlikėja buvo apsirengusi ryškiai geltonu sceniniu kostiumu. Šalia jos ant baltų kubinių pakilų šoko ir du šokėjai, taip papildydami pasirodymą. Viduryje dainos, kai Evgenya pradėjo judėti ir pati, pastebėjau, kaip užmetė akį į šokėjus, kad įsitikintų, jog susiderino. Pasibaigus dainai, įvyko tolygus perėjimas į kūrinį „Deivės“ iš pirmojo albumo. Nors ir praėjusiais metais atlikėja buvo patyrusi nugaros traumą, šiandien ji šoka daug.

„Labas vakaras visiems!“ – pasisveikino Evgenya. „Ilgai nesimatėm. Neturiu žodžių apsakyti, kaip aš gerai jaučiuosi būdama čia, scenoje.“

Likusi viena, be šokėjų, pasinėrė į kūrinį „SOS“. Vaizdas buvo itin spalvingas: visoje scenoje švietė ryškiai geltonos šviesos, nukreiptos į atlikėją.

Kalbant apie balsą, buvo įdomių dalykų. Evgenya labai stengiasi, dainuodama šoka ir scenoje kaip vokalistė tikrai juda daug. Tačiau turiu įtarimą, kad mikrofonui buvo uždėtas nestiprus autotune‘as, kadangi vokalas neskambėjo skaidriai, kažkur dingo sodrus atlikėjos balsas. Ir vietomis, kai ji kalbėdavo, girdėjosi labai keistai nuplonintas balsas su aukštų dažnių uodegėlėmis. Taigi, klausimas, kam to reikia? Nebent dėl saugumo dainuoti šokant. Bet vis vien, nepateisinu tokio sprendimo. Jei tai ir nebuvo autotune‘as, vokalui kažkokia techninė korekcija tikrai buvo taikoma, mikrofono garsas neskambėjo švariai kaip priklauso, galėjai girdėti traškesį, lyg džeržgimą.

Evgenya Redko/ Foto: Gabrielius Jauniškis

Suskambo ir „Dievo Dovana“ su vaikiškais pritariamaisiais balsais. Šis kūrinys primena vaikų muzikos programą ir stilistiškai iškrenta iš viso albumo konteksto. Per šią dainą žmonės pirmą kartą ėmė drąsiau judėti. Kūriniui pasibaigus, nuskambėjo, kol kas, gausiausi plojimai.

Judesio netrūko ir per „Šoku Šiąnakt“. Evgenya jau buvo pavargusi ir tai labai matėsi. Iš karto po jos sekė pirmajame albume sėkmės sulaukusi daina „Galbūt Tai Meilė“. Priekyje stovėję kai kurie žmonės ėmė šokti itin smarkiai, visai negalvodami apie aplinkinių dėmesį.

Toliau tęsdama debiutinio albumo programą, atliko „Kiek Daugiau“ bei „Karšta“. Pastarosios dainos priedainį publika dainavo kartu ir aktyviai šoko per gitarų pragrojimus.

„Tradiciškai po šitos dainos visą laiką būna labai karšta“ – vėdindamasi veidą Evgenya reagavo į energijos pareikalavusią šokių dainą. Po jos atlikėja išėjo į užkulisius, palikusi skambėti elektroninius pypsėjimus it metalo detektorius iš kūrinio „2032“.

Grįždama į sceną pradėjo „Niekada Maždaug“. Aukštieji muzikos dažniai šioje dainoje skambėjo per garsiai ir rėžė ausį, nesigirdėjo vokalo, kuris paskendo tarp įvairiausių elektroninių garsų. Pasirodymą Evgenya išpildė šokdama poroje kartu su šokėju. Kūrinio gale juos pakeitė kita šokėja, plastiškais ir meniškais judesiais užbaigusi dainą.

Dabar jau aišku, jog dėka nemenko judėjimo, Evgenya daro dažnas pertraukas vis palikinėdama sceną. Ir ačiū dievui.

Evgenya Redko
Foto: Organizatorių nuotr.

Sugrįžusi ir susikaupusi atliko kūrinį „Mantra“, išleistą kartu su Lilu ir Innomine. Dainą Evgenya sudainavo labai išjaustai, po jos nuaidėjo gausūs plojimai ir šūksniai. Ties sekančia daina įvyko pirmoji vakaro kolaboracija su reperiu Wite Katt. Jiedu atliko bendrą kūrinį „Ji Sustoja Prie Raudonos“.

Bosai ir žemieji dažniai ėmė daužyti visą kūną grojant „Norėjau, Nutylėjau“, griaudėjo pastato sienos ir grindys. Pasirodymą papildant visiems trims šokėjams, mačiau, kaip Evgenya dainai atiduoda save. Nuskambėjus stipriems plojimas, atlikėja pravirko.

„Dabar į sceną noriu pakviesti nuostabų žmogų – „Baltasis kiras“, Tautvydas!“ – drebančiu balsu pristatė dueto partnerį. Į sceną, lydimas plojimų, įžengė baltai apsirengęs Tautvydas. Abu prisėdo ant baltų kubų ir sudainavo jau klausytojų pamėgtą jausmingą baladę „Nebegalim“. Po dainos jiedu apsikabino, Evgenya pridūrė, jog kadaise susitikę kurti dainos, jie prakalbėjo aštuonias valandas vien apie gyvenimą, o šis pokalbis turėjo įtakos dainos gimimui.

Pasigirdo „degi ugnimi“ motyvas ir buvo aišku, kad atėjo metas dainai „Laikinai“. Evgenya labai jaudinosi ir kaupėsi pasirodymui, tą galėjai matyti iš jos veido, į kūrinį įstojo drebančiu balsu. Ši daina be galo stipri, ji skirta atlikėjos močiutės atminimui, todėl laukiau gyvos versijos. Galiu patvirtinti, jog kūrinį Evgenya išpildė ir atliko labai atsakingai. Buvo jautru, tikra ir stipriai emocionalu. Pabaigoje, skambant styginių harmonijai bei dūmams apgaubus sceną, ji sušoko atsisveikinimo šokį lygiai taip pat kaip vaizdo klipe ir pasiuntė bučinį į dangų. Pasigirdo plojimai, Evgenya paliko sceną.

Užpildyti scenos grojant pianino melodijai atvyko šokėja. Grįžusi Evgenya atliko perdainuotą „G&G Sindikato“ dainos „Muzika Kuri Saugo“ versiją, tapusią praėjusių metų hitu ir, rodos, pačiu sėkmingiausiu kūriniu jos karjeroje. Vidury pasirodymo atlikėja paprašė visų išsitraukti savo telefonus, įjungti šviesas ir pakelti į viršų.

„Mes priartėjome prie koncerto galo. Paskutinė daina yra pati pirmoji daina“, – pristatė savo plačiai nuskambėjusį debiutinį hitą „Žinom Tik Mes“. Prasidėjus priedainiui, žmonės iš karto ėmė aktyviai šokti. Dar nebaigusi kūrinio, atlikėja ėmė dėkoti komandos nariams: šokėjams, klavišininkui Martynui, gitaristui Kęstučiui ir būgnininkui Aleksandrui. Kiekvienas jų sugrojo po trumpą instrumento partiją. Pasibaigus dainai, atlikėjai atsisveikino ir staigiai išėjo į užkulisius.

Skambėjo gausūs plojimai, prasidėjo skanduotė „pakartot“, žmonės klykė. Neilgai trukus, Evgenya sugrįžo dar kartą sudainuoti dainą „Vandenyne“. Publika šėlo ir šokinėjo per priedainį. Dabar jau daina suskambo kur kas geriau nei pirmąjį kartą, nes Evgenya buvo labiau atsipalaidavusi. Atlikėjai, nusifotografavę su visa publika, paliko sceną. Vakaras baigtas.

Apibendrinant, koncertas pasižymėjo lėtu įsivažiavimu ir didele susikaustymo doze. Šiaip, Evgenya, nors ir atsiduoda dainoms, pati lieka uždara. Tai jautėsi viso vakaro metu. Atliekama muzika kokybiška, vokalas taip pat skambėjo gerai, tačiau tobulumą gadino techninė balso korekcija, kurios nereikėjo. Vaizdas buvo puikus, spalvinga apranga ir šviesų dailė kūrė akiai patrauklią atmosferą, o profesionalūs šokėjai pildė scenografiją. Startas ryškus ir estetiškas, potencialo yra daug, bet, rodos, geriausi atlikėjos koncertai dar prieš akis.

Įvertinimas: 8.2 iš 10.

Parengta pagal muzikos žurnalo „REVIU“ apžvalgą.