Giedrė puikiausiai žinoma iš legendinių grupių „Empti“ bei „Pieno lazeriai“. Nusprendusi karjerą toliau tęsti kaip solistė, atlikėja išleido du solinius albumus. Paskutinysis, pavadinimu „Nuolat Pildoma“ buvo pristatytas kaip albumas, neturintis baigtinio skaičiaus dainų, ir, kaip pati atlikėja sakė, bus nuolat pildomas internete. Ar pildymas jau baigtas, ar dar ne, žino tik pati atlikėja, tačiau šiomis dienomis jau mirguliuoja Giedrės planai apie trečiąjį albumą. Svarbu priminti ir tai, kad Giedrė praėjusiais metais buvo pirmoji Lietuvoje, įsibėgėjančio karantino metu surengusi gyvą pasirodymą priešais automobilius ir davusi startą „Drive In Live“ ciklui.

Koncerto vakaras vis žadėjo lietų, tai niaukėsi, tai vėl šviesėjo. Fone grojant romantiškai džiazo, soulo, R&B ir elektroninei muzikai, rinkosi klausytojai. Scenos dešinėje stovėjo perkusijos rinkinys, viduryje mikrofonas su stovu, už jo bosinė gitara.

Praėjus dvidešimčiai minučių nuo tikslaus renginio laiko, į sceną po vieną užlipo bosistas Julius, būgnininkas Darius ir pagrindinė vakaro herojė Giedrė. Atlikėja švietė ir blizgėjo ryškiai raudona, dizainerio Roberto Kalinkino kurta ekscentriška plastmasine suknele. Pasisveikinusi ir sutikta aplodismentais, Giedrė pradėjo dainą „Nuolat Pildoma“, kuri to paties pavadinimo albume taip pat skamba pirmoji.

„Nu jo, sveiki sugrįžę. Faina būti pagaliau ryšy“ – neslėpdama nuostabos ir džiaugsmo kalbėjo Giedrė. Pasakodama, ką nuveikė per karantiną, visiems pranešė, jog parašė daug naujų dainų ir planuoja greitu metu išleisti visą albumą. Čia pat sugrojo ir būsimojo projekto dainą „Gandai Gandai“. Garsūs ir masyvūs būgnai daužė visą erdvę bei kūną.

„Žinokit, kiekvieną sekundę aš geriu kaip sekmadienio rytą vandenį. Kita daina vadinasi „Nurimk“ – su ta intencija, kad jeigu man nors vienas, kada nors gyvenime pasakys, kad aš apsiraminčiau, geriau aš nusišausiu“ – plojimais palydėta atlikėja po kalbos sudainavo savo protesto dainą.

Giedrės muzika išskirtinė tekstais, kuriuose ji dalijasi gyvenimiška patirtimi. Prasmės jos dainose gilios, ne visada perprantamos iš pirmo karto, paremtos kasdienybe ir labai konkrečios. Giedrė itin nuoširdus žmogus, socialiniuose tinkluose mėgsta paatvirauti apie, rodos, kiekvienam nutinkančius buitinius dalykus su saviironijos ir humoro gaidele. Būtent tokia Giedrė ir yra – maištinga, šmaikšti ir labai išmintinga.

Kūrinyje „Ten, kur baigiasi žemė“ geriausiai atsiskleidė tvarkingos žemosios Giedrės natos. O tai dar vienas, ne ką mažiau svarbesnis atlikėjos bruožas – vokalas. Atrodo, ji vienu savo žemu balsu sugeba sukurti daugiabalsę harmoniją. Pati dirbanti vokalo mokytoja bei padedanti ne vienam garsiam scenos atlikėjui, turi nemažą autoritetą. Su balso valdymo problemomis Giedrė nesusiduria.

Publika atlikėją palaikė po kiekvienos dainos, tačiau pirmoje koncerto dalyje dar jautėsi žmonių drovumas ir ramumas. Renginyje skambėjo ir kūriniai „Nebijau“, „Užburtas Ratas“ bei „Šventos ramybės Uostas“ iš paskutiniojo atlikėjos albumo. Dainuodama apie ramybės uostą, Giedrė atsisėdo ant scenos krašto, juokais pridurdama, kad jei netyčia sulaužys savo suknelę, tai nieko tokio – Kalinkinas pasiūs kitą.

Renginio metu Giedrė paprašė šūktelti tų, kuriems šis koncertas yra pirmasis po karantino. Atsiliepė apie trečdalis publikos.

Vos sugrojus hito „Kiek Buvome Verti“ akordus, kurį įrašė kartu su grupe „Happyendless“, publika tuoj pat sujudo ir ėmė šūksniais bei plojimais reaguoti į dainą. Prisipažinsiu, tai buvo kūrinys, kurio labiausiai laukiau. Gražus savo minčių prasme bei patrauklus muzikos garsais.

Iškart po to sekė naujausia ir visai šviežiai išleista daina „Tiesa Drąsa“. Buvo sudainuota ir žaisminga, kaip pati atlikėja teigė, trumpiausia jos karjeroje parašyta daina, „Užgis Iki Vestuvių“. Giedrė ją atliko puikiai, skambėjo lyg įrašas studijoje – žemasis balso registras yra atlikėjos arkliukas. Per metus laiko žmonės jau spėjo pamėgti šį kūrinį, tai atsispindėjo ir palaikyme dainos metu, o ją užbaigus pasigirdo plojimai, kol kas, gausiausi per visą koncertą.

Naują kūrinį „Kartoji man“ Giedrė parašė į jį suklijuodama tekstus iš šešių kadaise parašytų dainų. Pavyzdžiui, nuskambėjo gerai pažįstamos eilutės „ko gero, tai geriausia, ką galėjai duoti man“ iš „Empti“ dainos „Gera Mylėtis“. Šią frazę publika atpažinusi paplojo. Ir tokio pobūdžio kūryba, jos žodžiais sakant, nėra išsisėmimas – dviratis jau sukurtas.

„Buvau sau kryžium prižadėjusi, kad nedainuosiu nieko, kas susiję su karantinu. Vis tiek, gavosi tokia daina ir man atrodo, ji paveikė nemažai žmonių“ – ramų kūrinį „Gatvės“ pristatydama atlikėja pridūrė, kad šiai dainai reikia remikso. Paskutinioji iš atlikėjos „naujo etapo“ buvo sudainuota „Dykumos“.

Antroji koncerto dalis buvo skirta praėjusiam Giedrės muzikiniam etapui. Pirmoji sugrota grupės „Pieno Lazeriai“ atnaujinta daina apie dingusią ramybę „Dėmesio“. Įvilkta į naujus elektronikos elementus, versija buvo greitesnio tempo bei ritmo, labiau statiška ir kietesnio skambesio. Giedrė dainos metu nulipo nuo scenos ir nuėjo prie sėdinčių žmonių. Susitapatinusi su publika labai energingai dainavo frazę „dėmesio“, žmonės jai pritarė.

Vėliau sekė ir populiariausi grupės „Empti“ hitai. Labai ritminga ir energinga daina „Saloje“, tada kūrinys, kurį Giedrė parašė būdama devyniolikos – „Muzika“, atnaujinta ir greitesnė „Pabandyk“ bei legendinė ir daugiausiai dėmesio tarp klausytojų sulaukusi „Gera Mylėtis“. Drąsus buvo sprendimas palikti šią daina, kai balsas jau pavargęs, pabaigai, kadangi ji sudėtinga ir reikalauja kruopštaus susitvarkymo su kvėpavimu, priedainyje reikia pereiti ir į aukštesnę oktavą. Tačiau Giedrė su visais iššūkiais susitvarkė puikiai. Dainai pasibaigus, žmonės pakilo nuo kėdžių ir plojo atsistoję. Atlikėja padėkojo, pranešė apie koncerto pabaigą, atsisveikino ir paliko sceną. Neilgai trukus, publika pradėjo skanduoti „pakartot“. Giedrė kartu su grupe grįžo atgal į sceną.

„Žinokit, kartosim dar kokį šimtą metų. Šitos nerepetavom, tai jeigu ką, padėsit“ – publikai pristatė jau paskutiniąją, senąją „Empti“ dainą „4 Milimetrai“. Koncertas buvo užbaigtas gražia, lyrine gaida, skambant svajingiems pianino garsams ir jausmingam balsui.

Ekscentriško įvaizdžio Giedrė buvo nuoširdi. Jautėsi dar po karantino nepralaužti ledai bendraujant su publika iki pilno atsivėrimo. Renginio programa buvo kylančio pobūdžio, į viską reikėjo įsivažiuoti, geriausios dainos suskambo antroje jo pusėje. Koncertas pasižymėjo gausia elektronikos doze su gerai pažįstamomis ir naujomis dainomis. Giedrės atliekamos žemosios natos ir vibracijos užbūrė, dainos skatino susimąstyti, o senieji hitai nukėlė į nostalgiškus 2000-ųjų laikus.

Įvertinimas: 9 iš 10.

Parengta pagal muzikos žurnalo „REVIU“ apžvalgą.