„Butter“ šį savaitgalį toje pačioje platformoje pagerino ir dar vieną visų laikų rekordą – dainos vaizdo klipą vienu metu žiūrėjo rekordinis kiekis žmonių – daugiau nei 3,9 mln.

Lyg to būtų negana premjeros savaitgalį populiarieji korėjiečiai savo naujausią hitą „Butter“ atliko ir prestižiniuose „Billboard“ muzikos apdovanojimuose. Tiesa, įspūdingas pasirodymas vyko nuotoliniu būdu ir buvo transliuojamas tiesiogiai iš Pietų Korėjos.

Grupė buvo nominuota keturiose kategorijose ir visose laimėjo. Vieną jų – populiariausio artisto socialiniuose tinkluose įvertinimas. Jį „BTS“ pelno jau penkis metus iš eilės. Nuoširdus ir aktyvus vaikinų bendravimas socialiniuose tinkluose padėjo jiems sukurti milijonų gerbėjų armiją – taip savo didžiulį fanų ratą vadina patys grupės nariai.

Tiesa, ne tik populiarumas „Tviteryje“ ar „Instagrame“ yra grupės raktas į sėkmę. Iki smulkmenų suplanuoti pasirodymai ir gana unikalus skambesys padėjo „BTS“ tapti 21 amžiaus pop muzikos ikonomis.

„BTS“ yra viena sėkmingiausių šio amžiaus grupių. 2020 m. žurnalas „Time“ juos paskelbė Metų pramogų verslo žvaigždėmis. Tais pačiais metais grupė išleido pirmąjį savo singlą anglų kalba „Dynamite“ ir tapo pirmaisiais korėjiečiais, pelniusiais „Grammy“ nominaciją.

„BTS“ atstovauja K-pop muzikos žanrą, kurio svarba auga visame pasaulyje. Šio žanro muzikos dėka vis daugiau žmonių susipažįsta pirmiausia su Pietų Korėjos populiariąja muzika, o paskui ir su pačia šalimi bei jos kultūra. K-pop jau po truputį užkariauja ir Lietuvos radijo stotis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)