„Mintis nufilmuoti vaizdo klipą gimė spontaniškai. Turėjome vos porą dienų, per kurias reikėjo spėti atlikti visus reikalingus darbus“, – sako Jonas Nainys. „Klipo idėja paprasta – norėjome perteikti pagrindinę dainos mintį ir nuotaiką nekurdami sudėtingų scenarijų. Atrodo, kad rezultatas patiko ne tik mums“.

Priminsime, kad dainos „I Should Have Known“ pasaulinė premjera įvyko populiariausios Lenkijos radijo stoties „RMF FM“ eteryje. Pristatymui buvo skirtas ypatingas dėmesys, nes talentingų lietuvių tandemo ankstesnis darbas – kūrinys „Keep It To Myself“ ilgą laiką karaliavo klausomiausios lenkų radijo stoties hitų sąrašo viršūnėje. Didelės sėkmės sulaukusi daina „YouTube“ kanale surinko net 11 milijonų perklausų, be to, ją įvertino didžiausia pasaulyje įrašų kompanija „Universal Music“, įtraukusi kūrinį į specialų rinkinį.

Nuo šiandien naująjį Jovani ir Jazzu klipą „I Should Have Known“ jau gali matyti ir mūsų šalies melomanai, rašoma spaudos pranešime.

Jovani ft. Jazzu – „I Should Have Known“:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)