Nuo šios grupės narių profilių socialinėje žiniasklaidoje iš tiesų sunku atsiplėšti.

Jimin, J-Hope, Suga,V: The Series, Jin, Jungkook ir RM tokie linksmi ir žavūs, taip moka pralinksminti, kad nuolat sekame jų įrašus – žinome kad jie bus įdomūs, kokybiški, teigia eonline.com.

Pagal populiarumą socialinėje žiniasklaidoje šios grupės nariai prilygsta didžiausioms garsenybėms – Ellen DeGeneres, Chrissy Teigen, Taylor Swift ir Selenai Gomez.

BTS dalinasi su sekėjais smagiomis, juokingomis akimirkomis iš savo gyvenimo. Vaikinai rodo įvairias choreografijas, dalinasi nuotraukomis iš kelionių, netgi reklamuoja širdžiai artimas humanitarines organizacijas.

Kelios priežastys, kodėl BTS yra galbūt geriausia grupė internete:

1. Jie kuria filmukus su „dubsmash“ programėle.

Prieš kelerius metus vaikinai buvo įsitraukę kurti su „dubsmash“ programėle (ši programėlė suteikia galimybę kurti juokingus filmukus). Jie nusifilmavo mėgdžiodami savo mėgstamas dainas, televizijos laidas. Neabejotinai vienu juokingiausių klipų tapo video, kuriame V imituoja Stewie iš animacinio serialo „Family Guy“.

2. Jų šokiai tiesiog užburia.

Vaikinai išgarsėjo šokių choreografijomis savo dainoms – nedidelėje studijoje jie nusifilmuoja savo šokus. Ilgai žiūrint galima nesunkiai išmokti jų šokių judesių.

3. V pasidalino nuotraukomis po išgertuvių.

Prieš kelerius metus V grupės paskyroje tviteryje pasidalino keliomis nuotraukomis, manoma, darytomis po pirmųjų jo išgertuvių. Viena nuotrauka vadinosi „Grįžau namo“. Gerbėjų manymu, ten jis buvo neblaivus. Dainininkas taip pat pasidalino linksma asmenuke su Jungkook, o grupės nariams pasipylė klausimai, ar V vartojo alkoholį. Jei vartojo, jis pažeidė svarbiausią grupės taisyklę, susijusią su socialine žiniasklaida.

Niekas nežino, kaip iš tiesų buvo, šiaip ar taip, iš vėliau įkelto klipo galima suprasti, kad BTS grupės narių elgesys atidžiai stebimas.

4. Internete žaibiškai išpopuliarėjo jų iššūkis „#IdolChallenge“.

Pastaruoju metu socialiniuose tinklalapiuose populiariausi – šokių iššūkiai. BTS negalėjo praleisti tokių linksmybių. Pirmas savo šokį pagal grupės dainą „Idol“ nufilmavo J-Hope, ir tada atsirado iššūkis „#IdolChallenge“. Po kelių dienų pasirodė kitas kelių narių atliekamas šokis. Labai greitai jų gerbėjai visame pasaulyje ėmė dalintis savais šokių judesiais.

5. Jie – UNICEF ambasadoriai ir mėgsta apie tai kalbėti.

Vaikinai juokauja, pokštauja, tačiau parodo gerbėjams ir rimtąją savo pusę, taip skatindami bendraamžius atkreipdami dėmesį į globalias problemas. Grupė – UNICEF ambasadoriai, todėl socialinėse platformose skleidžia informaciją apie agentūros veiklą ir jos teikiamą pagalbą viso pasaulio vaikams.

6. Jie viskuo dalinasi su gerbėjais.

Muzikantai supranta – už savo sėkmę jie turi būti dėkingi gerbėjams, todėl neretai koncertuose kviečia klausytojus į sceną, filmuoja šiuos pasirodymus, o vėliau dalinasi šia medžiaga su ištikimais sekėjais.

7. Nuotraukos iš jų kelionių jau dabar tapusios legendomis.

BTS vaikinai daug keliauja ir noriai dalinasi pavydėtinomis nuotraukomis iš kelionių. Pasižiūrėkite patys – jos stulbinamos.

8. Jų tarpusavio sveikinimais su gimtadieniu yra linksmi ir jaukūs.

Vaikinai turi mielą tradiciją – juokinti savo gimtadieniniais sveikinimas vieni kitiems, ypač socialinėje žiniasklaidoje. Pavyzdžiui, Jimin su 24-uoju gimtadieni grupės nariai sudainavo serenadą.

BTS istorija prasidėjo 2012 m., kai po kelių pasikeitimų buvo suformuota dabartinė grupės sudėtis. Septyni charizmatiški jaunuoliai, kurių amžius tuo metu buvo tarp 15 ir 20-ies metų, netruko tapti tikra K-pop sensacija gimtojoje Pietų Korėjoje, o netrukus – ir Japonijoje.

Tačiau tai buvo tik pradžia. Sumaniai išnaudodami socialinės medijos kanalus, RM, V, J-Hope, Jin, Jimin, Jungkook ir Suga netrukus išsiveržė ir į tarptautinę erdvę, o pernai vaikinų populiarumas tiesiog sprogo. Kažkada dar lyginti su „One Direction“, „'N Sync“ ar „Take That“, dabar BTS paprasčiausiai vadinami didžiausia visų laikų vaikinų grupe.

Dar 2016 m. spalį BTS tapo pirmąja Korėjos grupe, užėmusia pirmąją vietą „Billboard Social 50“ sąraše, vertinančiame muzikos grupių ir atlikėjų socialinės medijos kanalų aktyvumą. Tačiau tikra bomba tapo pernykštis BTS Gineso rekordas, kuomet grupė tapo absoliučia „Twitter“ rekordininke: BTS įrašai šiame socialiniame tinkle buvo „pamėgti“ arba re-tweet‘inti daugiau nei pusę milijardo kartų.

Žurnalo „Forbes“ Korėjos redakcija BTS vaikinus išrinko įtakingiausia šių metų įžymybe; žurnalas „Times“ vos prieš porą savaičių grupei paskyrė viršelį ir pavadino vaikinus „ateinančios kartos lyderiais“; o rugsėjo mėnesį grupė, kaip UNICEF ambasadoriai, buvo pakviesti sakyti kalbą Jungtinių Tautų būstinėje.

Pasaulinė sensacija iš Pietų Korėjos laužo stereotipus ir keičia ne tik muzikinę sceną, bet ir pasaulio istoriją.