Tokiu atveju bilietus įmanoma įsigyti tik „StubHub“, „Craigslist“ ar panašiose svetainėse, kuriose jie perparduodami už didesnę kainą. Kartais daugiau mokėti verta, bet dažniausiai minties apie koncertą atsisakome ir tik keiksnojame spekuliantus.

Bilietų perpardavinėtojai kelia vis daugiau problemų. Jų veikla kenkia net tokioms pasaulinėms muzikos žvaigždėms kaip Beyoncé ar Rihanna. Vieni iš pasaulinių jų turų „Formation“ ir „Anti“ koncertų šiais metais vyko Wembley stadione. Nors visi bilietai į koncertus buvo išparduoti, net pusė iš 90 tūkst. stadione esančių vietų liko tuščios.

„Visomis išgalėmis stengiamės, kad tikroji bilieto kaina būtų prieinama, nes norime sulaukti kuo daugiau gerbėjų, – „The Daily Mirror“ sako „Mumford & Sons“ vadybininkas Adamas Tudhope‘as. – Blogiausia, kas gali nutikti grupei, kai bilietai į jos koncertą išparduoti, – tai groti tuščioje salėje ir tik todėl, kad bilietus išpirko perpardavinėtojai, siekdami parduoti juos už gerokai didesnę kainą.“ؘ

Apmaudu, kad šitiek vietų lieka tuščios vien todėl, kad bilietų perpardavinėtojai tikisi pasipelnyti brangiau juos parduodami. Juk šimtai gerbėjų galėtų sumokėtų tikrąją kainą už mėgstamo atlikėjo koncertą. Deja, šis reiškinys tik plinta. Kol kas visiškai neaišku, kaip su juo kovoti, bet galbūt pavyks rasti išeitį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (74)