Prieš koncertą neišvaizdi balta drobė, dengianti galinę scenos sieną, išpiešta paprastais stačiakampiais, prasidėjus šou, atgijo įvairiais vaizdais.

Iš scenos į salę „važiavo“ motociklai, joje buvo matyti pajūrio vėjo draskomi medžiai. Scenoje krito žvaigždės, kilo ir leidosi saulė. Visi šie vaizdai į dar aukštesnį lygį pakėlė ir taip hitais jau seniai tapusias M. Mikutavičiaus dainas.

Marijono grupė ir pritariantys vokalistai įsikūrė už ekrano esančioje keturių aukštų namo konstrukcijoje, kurią žiūrovai galėdavo išvysti tik tuomet, kai ji būdavo specialiai apšviesta. Muzikantai, šokėjais ir pritariantys vokalistai tai atsirasdavo lyg iš niekur, tai vėl išnykdavo erdvėje.

Daugiasluoksnė tūrinė 3D projekcijų ir LED ekranų instaliacija Lietuvoje dainininko soliniuose koncertuose buvo panaudota pirmą kartą. Tokiam eksperimentui ryžosi būtent M. Mikutavičius.

Kelių aukštų namo dydžio sudėtinga konstrukcija, kuri arenoje buvo montuojama dvi paras, koncertui suteikė visiškai naują vizualinę formą. Trečia dimensija, kuri lemia tūrį, sudarė įspūdį, tarsi vaizdas realiai egzistuotų erdvėje. Skirtingai nei kino salėje, ši projekcijų technologija leido trimatį vaizdą matyti be jokių specialių akinių. Taip M. Mikutavičiaus dainos ir vaizdas susijungė į vientisą spektaklį.

„Šį kartą pasakiau: arba darome visiškai kitaip, nei buvo iki šiol, arba nėra prasmės daryti išvis. Tada ir gimė idėja naudoti 3D projekcijas ir LED instaliacijas. Ši pažangiausia Lietuvoje esanti technologija leidžia išgauti efektą, kuris labai skiriasi nuo įprastinių vaizdo projekcijų. Sukūrus tinkamas iliustracijas dainoms jos tarsi įgauna formą. Mes lengvų kelių neieškome. Anksčiau technologijų savo koncertuose prisibijojau, mes gi nebuvome modernistai, kurie vizualų meną sieja su muzika. Tačiau esu buvęs „Pink Floyd“ koncertuose arba U2 „Popmart“, kur vaizdas dainoms suteikia tokį įspūdį, kad paskui dvi paras negali atsigauti. Jei turiu galimybę koncerte naudoti naujausias technologijas, būčiau didžiausias kvailys, jei atsisakyčiau. Aš noriu to įspūdžio, kuris nedingsta dvi paras po koncerto“, – prieš pirmąjį magišką savo 3D šou kalbėjo M. Mikutavičius.

Žiūrovus užbūrė ne tik naujausios technologijos, bet ir pats M. Mikutavičius, kuriam publika pakluso be jokių prieštaravimų.
„Dabar reikės atsigulti ant žemės“, – paskelbė dainininkas. Ir žiūrovai tam buvo pasirengę. Tačiau ant scenos atsigulė tik pats M. Mikutavičius, o publiką jis privertė savanoriškai atsistoti ir pritūpti.

Klaipėda yra tas miestas, į kurį gera atvažiuoti pažvejoti, pabūti su draugais, prisigerti. Jūs gyvenate nuostabiame krašte ir patys esate nuostabūs, lyg tikri bičiuliai, su kuriais noriu apsikabinti“, – M. Mikutavičius savo koncertuose visada sugeba sukurti tokią atmosferą, jog tai – susitikimas su geru pažįstamu. Šis koncertas nebuvo išimtis.

Be to, „3D Show“ režisierius Dalius Abaris pasistengė, kad publikos dėmesys būtų nuolat prikaustytas: krentantys kamuoliai, byrančios pastabos, kosmoso vaizdai, ugnys, konfeti, kortos, sniegas ir net į sceną išvažiavęs motociklas.

Publika išgirdo viską, ko laukė: „Ar mylit ją jūs“, „Balintos sienos“, „Velnias, man patinka Kalėdos“, „Ar mylėsi tu mane“, „Nebetyli sirgaliai“ ir, žinoma, „Tris milijonus“. Per dviejų valandų šou suskambo 19 kūrinių.

Po pirmojo „3D Show“ Klaipėdoje tapo aišku: tai – ne tik techniškai sudėtingiausias ir pažangiausias, bet ir tikra lietuviškos muzikos sensacija tapęs koncertas, pakėlęs kokybės kartelę į rekordinį aukštį.

Gruodžio 19 dieną „3D Show“ bus rodomas Kauno „Žalgirio“ arenoje, gruodžio 27 d. – Vilniaus „Siemens“ arenoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (479)