„Neįtikėtinai atgaivinta praeities era, fantastika“ – skelbė dienraštis „The New York Times“ po pirmojo „Palast Orchester“ pasirodymo prestižinėje Niujorko salėje „Carnegie Hall“.

Vienos festivalyje į šios grupės koncertą po atviru dangumi susirinko 40 tūkstančių žiūrovų, Japonijoje dainininkas Maxas Raabe sutinkamas kaip superžvaigždė. „Palast Orchester“ įsiamžino keliuose populiariuose kino filmuose, surengė gastroles Kinijoje, Izraelyje, Didžiojoje Britanijoje, Suomijoje, Rusijoje, JAV, Portugalijoje, Prancūzijoje ir daugelyje kitų šalių. Visko mačiusiame Niujorke grupės pasirodymai vyko jau keletą sykių – ir kiekvieną kartą į juos išperkami visi bilietai.

Nuo 1986-ųjų gyvuojantis kolektyvas iš Berlyno yra tiesiog unikalus. Pasaulyje nerasite kitos tokios populiarios grupės, savo pasirodymuose tobulai kuriančios trečiojo dešimtmečio Vokietijos šokių vakarų atmosferą, nuo kostiumų iki muzikavimo manieros.

Tačiau į koncertus publiką vilioja ir linksmi grupės eksperimentai. Didžiulį populiarumą „Palast Orchester“ albumų serija „Superhits“, kurioje grupė šimtmečio senumo stiliumi įrašė Tomo Joneso, ABBA, Britney Spears, „Queen“, Robbie Williamso, Prince'o, Philo Collinso, „Eurythmics“ ir daugybės kitų popžvaigždžių hitus.

„Palast Orchester“ atliekami Britney Spears ir Tomo Joneso hitai - „Oops I Did It Again“ ir „Sex Bomb“:

Visada pasitempęs, fraku pasipuošęs, senųjų salonų dainininkų manieras atkartojantis Maxas Raabe į repertuarą įtraukia ir trečiojo dešimtmečio populiarių dainų, ir specialiai „Palast Orchester“ sukurtų melodijų.

Aistra vokiškajam retro skambesiui Maxas Raabe užsikrėtė dar vaikystėje – šią muziką išgirdęs per radiją. Iki tol operą dievinusį paauglį sužavėjo kabareto melodijos ir tarpukario dainininkų bei tekstų autorių humoras.

Studijuodamas Berlyno menų universitete, jis sutiko bendraminčių – orkestrą subūrė su kitais studentais. Senų kūrinių aranžuotes dainininkas surinko sendaikčių turguose. 1987-aisiais “Palast Orchester” debiutavo šokių vakare viename Berlyno teatrų. Jauni muzikantai net nebuvo įleisti į salę – jiems teko groti fojė. Tačiau publikai jie paliko tokį įspūdį, kad žiūrovai nusigręžė nuo pagrindinių vakaro žvaigždžių ir būriais traukė pasiklausyti „Palast Orchester“, kurie net buvo priversti antrąsyk sugroti visą savo programą.

Grupės populiarumas išaugo žaibiškai - „Palast Orchester“ pavadinimas tapo puikaus vakaro įvairaus amžiaus publikai garantija. Šis pasirodymas – puikus pasiūlymas ir solidaus amžiaus žiūrovams, kurie su malonumu klausosi Danieliaus Dolskio įrašų, ir įdomiai laiką praleisti norinčiam jaunimui, besižavinčiam stilingu retro dvelksmu.

Nors scenoje netrūksta humoro, visi muzikantai į savo darbą žiūri labai rimtai. Anot Maxo Raabe, jie „susikaupę taip, lyg grotų Ludwigo van Beethoveno kūrybą“.

„Palast Orchester“ atliekamas džiazo perlas „Cheek To Cheek“:

Per beveik trisdešimt karjeros metų „Palast Orchester“ lyderis pasižymėjo ne tik koncertų salėse ir įrašų studijoje, bet ir teatre bei kine. Didžiulio pripažinimo sulaukusiame muzikinio spektaklio „Opera už tris skatikus“ pastatyme jis suvaidino su ekstravagantiškaja dainininke Nina Hagen, nusifilmavo keliose kino juostose, tarp jų – žinomo režisieriaus Wernerio Herzogo filme „Nenugalimasis“.

„Palast Orchester“ albumas „Charming Weill“, kuriame grupė interpretavo kompozitoriaus Kurto Weillio kūrybą, pelnė prestižinį „Echo“ apdovanojimą (vokiškas „Grammy“ atitikmuo) – geriausio klasikos įrašo kategorijoje. Du naujausius grupės albumus sukurti padėjo Annette Humpe – ryški pastarųjų keleto dešimtmečių vokiečių muzikantė, siejama su „new wave“ muzikos era.

„Palast Orchester“ pasirodymo Niujorko „Carnegie Hall“ įrašas buvo išleistas albume „Heute Nacht oder nie - Live In New York“, kuris tapo vienu populiariausių metų įrašų Vokietijoje. Būtent užkariautas niujorkiečių simpatijas Maxas Raabe vadina vienu ryškiausių „Palast Orchester“ pasiekimų: „Nė nesvajojau, kad būsime taip entuziastingai sutikti. Mums žiūrovai plojo stovėdami, buvome tris sykius iškviesti bisui. Tai negirdėtas dalykas šiame mieste. Po koncerto apsikabinome kaip futbolo žaidėjai, laimėję pasaulio čempionatą“.

Nereikia stebėtis, kad pasirodymas paskelbtas, iki jo likus beveik metams – grupės gastrolių grafikas jau dabar užpildytas iki 2016-ųjų pabaigos, jame – per šimtą pasirodymų. Beje, neseniai į grupės koncertą Liuksemburge visi bilietai buvo išpirkti greičiau nei per valandą.

Pirmąjį Maxo Raabe ir „Palast Orchester“ koncertą Lietuvoje organizuoja didžiausias Baltijos šalių koncertų rengėjas „Live Nation Lietuva“, Vilniuje taip pat surengsiantis skandalingosios grupės „Slipknot“, metalo legendų „Judas Priest“, Vengrijos muzikos stebuklo „Budapest Gypsy Symphony Orchestra“, Glenno Millerio orkestro, tango muzikos sensacijos “The New Urban Tango”, retro muzikos žvaigždžių iš JAV „Postmodern Jukebox“ ir kitų žinomų atlikėjų koncertus, o Kaune – įspūdingą Radistų gimtadienio šou „Žalgirio“ arenoje, metalo titanų „Iron Maiden“ ir popžvaigždės Janet Jackson pasaulinių gastrolių koncertus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)