Kaip pranešime spaudai rašo organizatoriai, Kayhan Kalhor ir Erdal Erzincan – tai du tradicinės muzikos tęsėjai, pasižymintys stipriu nuotykių troškimu. Iš skirtingų kultūrų kilę atlikėjai pasirodymų metu įrodo, jog grodami mąsto taip pat – tarsi turėdami vieną sielą. Šie kūrėjai kartu yra išleidę albumus „The Wind“ (2006 m.) ir „Kula Kulluk Yakışır Mı“ (2013 m.).

Kurdų kilmės Irano muzikantas Kayhan Kalhor yra tarptautiniu mastu pripažintas kamancheh (persų styginis instrumentas) virtuozas. Jis tituluojamas vienu svarbiausiu persų muzikos kultūros ambasadoriumi ir yra tapęs naujosios kartos kamancheh atlikėjų mentoriumi.

Šio kūrėjo pasirodymai, atskleidžiantys persų muzikos magiją, pritraukia minias žmonių į visame pasaulyje vykstančius koncertus. Trys Kayhan Kalhor įrašai „Without You“ (2002 m.), „The Rain“ (2003 m.) ir „Faryad“ (2005 m.) buvo nominuoti „Grammy“ apdovanojimams, o jo projektai su įvairiais ansambliais, orkestrais bei žymiausiais Irano instrumentalistais yra teigiamai vertinami net didžiausių muzikos kritikų.

Kayhan Kahlor kuria muziką garsiems persų klasikinės muzikos vokalistams Mohammad Reza Shajarian ir Shahram Nazeri, televizijai, jo kūriniai buvo įtraukti į režisieriaus Francis Ford Copolla filmo „Youth without youth“ garso takelį.

Šio kūrėjo biografiją puošia daugybė koncertų su žinomais Irano atlikėjais Ali Bahrami Fard, Ali Akbar Moradi, Hossein Alizadeh, Faramarz Payvar bei kitų šalių muzikantais Shujaat Husain Khan, Swapan Chaudhuri, Erdal Erzincan. Jis yra prisidėjęs prie violončelininko Yo-Yo Ma muzikinio projekto „Silk Road Project“, dalyvavo „Kronos Quartet“ veikloje. Tarptautinį Kayhan Kalhor pripažinimą puikiai atspindi jam suteikta garbė pasirodyti su dviguba programa festivalyje „Mostly Mozart“ JAV, kurio metu atliko žymųjį W. A. Mocarto kūrinį „Requiem“.

Antrasis dueto narys Erdal Erzincan yra laikomas iškiliausiu Anatolijos baglama muzikos pavyzdžiu. Turkijos mieste Erzumrum gimęs atlikėjas dar būdamas paauglys susidomėjo gimtojo regiono liaudies muzika, o pradėjęs groti baglama (styginis Viduriniųjų Rytų instrumentas, primenantis ilgakaklę liutnią), ėmė tyrinėti priešingą įprastai grojimo techniką ir sėkmingai ją pritaikė savo pasirodymuose.

Po puikia pradžia tapusio pirmojo solinio Erdal Erzincan albumo „Tore“ (1994 m.) sekė daugybė palankių vertinimų sulaukusių įrašų ir pasirodymų tarptautinėje scenoje.

Šis kūrėjas 1996 m. drauge su baglama meistru Arif Sağ pasirodė Kelno filharmonijoje, savo eksperimentus tęsė 2004 m. koncertuodamas su „Ambassade Orchester Wien“ ir Vienos simfoniniu orkestru. Erdal Erzincan yra grojęs drauge su žymiais Turkijos liaudies muzikos atlikėjais Tolga Sağ, İsmail Özden, Yılmaz Çelik, Muharrem Temiz, Erol Parlak. Šiuo metu kūrėjas dėsto savo vardo mokykloje ir vadovauja iš jo mokinių sudarytam baglama muzikos orkestrui.

Kayhan Kahlor yra pasakęs, kad pagrindinis jo tikslas – išnykti muzikoje ir pasiekti tokį kokybišką pasaulio pajautimą, koks kasdieniame gyvenime nėra įmanomas. Savo kerinčiu melodijų grožiu duetas kviečia žvilgtelėti būtent į tokį nepaprastą pasaulį ir jį pajausti. Ši užburianti, dvasingumu ir poezija alsuojanti Artimųjų Rytų muzika yra kur kas daugiau nei vien gražiausios tradicinės muzikos formos – tai ir meditatyvi kelionė į save bei žvilgsnis į mistinę pasaulio pusę.

Koncertai vyks:

Spalio 16d. 19val. Šv.Jonų bažnyčia, Vilnius
Spalio 17d. 19val. Šv.Kotrynos bažnyčia, Vilnius
Spalio 18d. 18val. Nacionalinis Kauno dramos teatras

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją