"Kitoki" komandos narys Vidis 2004 m. rugsėjį festivalyje "Šiauliai Jazz“ pristatė specialiai festivaliui paruoštą projektą "Rhythm Passages“. Didžėjus bendram šou tąkart pasikvietė du jaunus ir perspektyvius muzikantus - mušamaisiais ir perkusija grojantį Vytį Vainilaitį iš džiazo grupės "Spaghetti Trio“, o taip pat bosistą Gediminą Andriškevičių, atstovaujantį
funk
kolektyvą "Bitės". Spontaniškam muzikavimui pasirinkę keletą jau klasika tapusių hiphopo,
house
ir
drum and bass
stiliaus kompozicijų trys muzikantai surengė originalų pasirodymą.

2004 m. lapkritį vykusiame tarptautiniame šiuolaikinio meno festivalyje “Virus“ grojo "Kitoki" kvietimu atvykęs švedas, elektroninės šokių muzikos žvaigždė Mikaelas Nordgrenas. Tąsyk sausakimšoje Šiaulių dailės galerijoje apsilankė ir šėlo daugiau nei 400 žmonių. Tad dabar "Kitoki“ po šiokios tokios pertraukos nusprendė grįžti į "Saulės miestą“ tam, kad surengtų prisistatymo vakarėlį entuziastingai vietos publikai.

"Grįžtame į Šiaulius, nes pasiilgome miesto jaunimo nuoširdaus susidomėjimo ir entuziazmo. "Virus" vakarėlis praėjusį lapkritį buvo įspūdingas! Draugams ir kolegoms SMS žinutėmis tada raportavome, kad Šiauliuose vyksta tikras reivas – žmonės atidavė tiek daug energijos ir karščio, kad nuo aukštų galerijos lubų kapsėjo vandens lašai!“, - pasakojo M Key.

"Kitoki" kolektyvo pasirodymų geografija nuolat plečiasi - per pastarąjį pusmetį kartu ar atskirai Vidis ir M Key grojo Vokietijoje, Rusijoje, Latvijoje bei Estijoje, didžėjai plokšteles nuolat suka didžiuosiuose Lietuvos ir kaimyninių šalių klubuose bei festivaliuose, tačiau teigia, kad dažnai pasiilgsta renginiais nelepinamų mažesnių miestų publikos uždegančio entuziazmo. O Šiauliuose užaugęs, nors šiuo metu gimtinę retai aplankantis Vidis teigia, kad taip pat nori po truputį grąžinti "muzikines skolas“ savo miestui.

"Neseniai viešėdamas Kiolne susitikau su dabar ten gyvenančiu žinomu Lietuvos muzikantu, saksofonininku Glebu Vaščenko. Jis, vilnietis, keturis metus grojo kultinėje grupėje "Bix" ir gyveno Šiauliuose. Greitai radome bendrą kalbą, sutarėme, kad 90-ųjų pradžioje Šiauliai buvo išskirtinė vieta, tikras Lietuvos Mančesteris – industrinis miestas, kibirkščiuojantis nežabota kūrybine energija. Aš, tada dar paauglys, siurbiau visus tuos menus, muziką į save, ir tai man padėjo tapti savitą muzikos supratimą turinčia asmenybe. Manau, atėjo laikas šį bei tą grąžinti gimtajam miestui“, - mintimis dalinosi Vidis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją