DJ Mamanios nusivylimui ten beveik nebeliko plokštelių parduotuvių, kuriose, jam kažkada būnant Dubline, teko praleisti nemažai laiko ieškant papildymo savo muzikos kolekcijai.

Labai vėjuota diena mus įspėjo ir apie galimą kiek pakratantį skrydį vėliau vakare, nors keliaujant Temple Bar gatvėmis apie tai net nesinorėjo galvoti. Puikūs pietūs vienoje užeigoje dar labiau pakėlė nuotaiką. Gal tik kiek lėkštai atrodė fone grojanti muzika: po visos „U2“ Greatest Hits kolekcijos į pietų pabaigą užgrojo ir „Cranberries“.

Nors, kita vertus, reikia sutikti, kad daugumai turistų to tik ir reikia. Svarbu nuotaikos negadino, o mūsų skrandžiai patys dainavo iš laimės. Daugumos mūsų grupės užsakyti troškinukai tuoj pat buvo praminti airiškais čenachais. Kur kitur yra matyta, kad troškinys būtų „Guinness“ padaže?

Pasikrovę energijos, vieni nukeliavo paieškoti suvenyrų, kiti skyrė laiko dar pašmirinėti bohemiškomis gatvelėmis. Donciavui su Kastetu, Pushu ir grupės vadybininku Justu netgi pasisekė pamatyti vietinių studentų suorganizuotas vėmimo varžybas. Taip taip - vėmimo!

Popiet, susitikę viešbučio restorane, išjudėjome aerouosto link. Oras visiškai subjuro, prie stipraus vėjo prisijungė ir lietus. Džiugino tik tai, kad skrydis trumpas.

Kiek pakratantis lėktuvo pakilimas ir nusileidimas buvo apraminamas klausant Mayer Hawthorne, Смысловые Галлюцинации, Noel Gallagher's „High Flying Birds“ muzikos. Nusileidę Glasge, Prestwick oro uoste, belaukiant lagaminų sužinojome vieną tikrai smagų faktą: šis Glasgo oro uostas yra žinomas tuo, jog tai yra vienintelė vieta visoje Britanijoje kur yra pabuvojęs Elvis Presley.

Nuvykti iki viešbučio prireikė šiek tiek laiko. Pakeliui buvome plačiau supažindinti su vietos Celtic ir Rangers futbolo klubų gerbėjų kovomis už stadiono ribų, prie to pačio, atvykę spėjome dar šiek tiek pamatyti antrą Barselonos - Real Madrid varžybų kėlinį.

Kas alaus, kas maisto į šalimais viešbučio esančias maisto užeigas, o kas iškart ilsėtis-miegot. Laukia ilga diena: apie tris valandas trūksianti kelionė į Aberdeen'ą, įsikūrimas, soundcheck'as ir, aišku, koncertas.

Pirmasis Škotijos žemėse - labai nekantraujam!