Savo sukurtus Sasha Song logotipus JPG formatu iki lapkričio 29 dienos siųskite el. paštu zaidimai@delfi.lt . Geriausiu išrinktas darbas papuoš Sashos Song albumo viršelį, o jo autoriui dovanosime pietus ir malonų pašnekesį su pačiu dainininku.

Paklaustas, kodėl nusprendė, kad jo ženklą galėtų sukurti DELFI skaitytojai, Sasha Song atsakė: „Tai – proga talentingiems žmonėms, neturintiems darbo ar saviraiškos galimybių, išbandyti save. Žinau, kad mėgstantiems dizainą sunku pelnyti gerą vardą Lietuvoje, o norinčių parodyti savo talentą – daug, todėl, kodėl gi nesuteikus jiems galimybės?“

Įkvėpimas neleidžia užmigti iki ryto

Dima Šavrovas viliasi, kad iki švenčių naujasis albumas bus baigtas, todėl šiuo metu veiklos jam netrūksta. Jis džiaugiasi, kad ir netikėtai pastarosiomis dienomis jį apėmęs įkvėpimas atkeliavo pačiu laiku.

„Dėl įkvėpimo pastaruoju metu nemiegu iki 6 val. ryto. Turiu jau keletą naujų dainų, kurios pateiks tam tikrų siurprizų tam tikriems žmonėms. Kokių? Tiesiog nebijau savo dainose pasakyti tiesiai šviesiai, muzika kalbės apie save. Norisi išreikšti savo poziciją. 2009 metais aš pagaliau galiu pasakyti, kad buvau pripažintas Lietuvoje, kaip atlikėjas, o kiek metų užtruko... Laukiau tokio momento, nusipelniau kalbėti drąsiai ir kurti tokią muziką, kuri man patinka“, - atviravo jis.

Dainininkas pasakojo, kad jo albumą sudarys tiek gerai žinomos dainos, kaip „Pasiklydęs žmogus“, „Nieulitai“, netruks ir naujų kūrinių. Dainų stilius įvairus - nuo bliuzo, soul iki r'n'b ar pop.

„Noriu įtikti ne tik tam tikrai publikai, bet masėms. Svarstome galimybę leisti tris albumo versijas – rusišką, anglišką ir lietuvišką“, - pasakojo Sasha Song.

D. Šavrovas pirmąjį albumą „Svajonių laivas“ išleido, kai jam buvo 12 metų. Taip pat – „Eurovizijai“ sukurtą singlą „Pasiklydęs žmogus“. „Tai pirmas mano albumas po, o Dieve, keturiolikos metų“, - stebėjosi pats atlikėjas.

Kuriant logotipą, kviečiame atkreipti dėmesį į šiuos dalykus:

1. Logotipas turi įkūnyti SASHA SONG vardą.
2. Naujame logotipe neturėtų būti jokio teksto, kad jo nereikėtų versti.
3. Laimėjęs logotipas pasirodys skaitmeninėse ir analoginėse žiniasklaidos priemonėse, įskaitant interneto svetaines, žurnalus ar laikraščius, vaizdo medžiagą ir televiziją, ant pakuočių; jis bus pateikiamas tiek dvimatis, tiek trimatis, spalvotas ir nespalvotas.
4. Laimėjusį logotipą profesionalai gali pakoreguoti, kad jis atitiktų įvairių formatų ir žiniasklaidos priemonių reikalavimus.
5. Tavo logotipas turi būti sukurtas vektorinio paveikslo formatu (EPS ar „Adobe Illustrator“) arba didelės skiriamosios gebos rastriniu formatu (TIFF ar JPEG). Konkursui pateikite JPG versijas.
6. Galbūt norėsite paaiškinti savo darbą, tuomet būtinai jį aprašykite.
7. Pateikdami savo logotipą konkursui sutinkate, kad logotipas gali būti naudojamas pristatymams renginiuose ir žiniasklaidoje, kai tai susiję su logotipo konkursu. Tai gali būti pristatymas spausdintuose dokumentuose, pavyzdžiui, knygoje ar informaciniame lapelyje, pristatymas parodoje, interneto svetainėje, vaizdo medžiagoje, skaitmeniniame vaizdo (DVD) diske ar televizijoje. Sutinkate, kol vyks konkursas, nenaudoti logotipo jokiu kitu tikslu. Tačiau, jeigu Jūsų sukurtas logotipas bus pripažintas geriausiu, sutinkate, kad atlikėjas ir jo atstovai, siekdama apsaugoti logotipą, užregistruos šį prekinį ženklą savo vardu vardu.

Sutikimas perduoti teises laimėjimo atveju

Jei tavo logotipas laimės logotipo konkursą, jis galės būti spausdinamas ant atlikėjos Sasha Song gaminių. Be to, niekas kitas neturės išimtinės teisės naudoti logotipo, o jo naudojimą reguliuos specialūs įstatymai. Jų turėsi paisyti ir tu, kaip logotipo autorius. Taigi, jei laimėsi, visas teises turėsi perleisti atlikėjui.

• Visos išskirtinės ir perduodamos teisės naudoti, skelbti, reklamuoti, kopijuoti, modifikuoti, keisti ir atgaminti logotipą bet kokiu galimu (komerciniu ir nekomerciniu) būdu bus nemokamai perleistos atlikėjui. Išskirtinė teisė reiškia, kad niekas kitas, įskaitant ir laimėtoją, negalės naudoti logotipo.

• Perleistu teisių neriboja laikas, regionas ar specifinis naudojimo būdas. Jos taip pat apima teisę perduoti teises tretiesiems asmenims ir išduoti sublicencijas, kaip ir teisę naudoti logotipą bet kokioje žiniasklaidos priemonėje, įskaitant televiziją, radiją, spaudą, visas spausdintines reklamines žiniasklaidos priemones, CD/DVD bei visas nešiojamąsias duomenų laikmenas, prekybos tikslais ir spausdinti jį ant bet kokių objektų, paketų ir dokumentų.

• Tiek, kiek įstatymas leidžia, dalyvis visas dar nežinomas teises taip pat perleisti atlikėjui.

• Atlikėjas taip pat turės teisę be apribojimų modifikuoti ir keisti logotipą, kreiptis į profesionalus, kad šie logotipą pertvarkytų, sukurti įvairių logotipo variantų, atsižvelgiant į spalvą, dydį, formatą, raišką ir visas kitas ypatybes.

• Atlikėjas turės teisę logotipą naudoti, kaip aukščiau aprašyta, tačiau taip pat neprisiima jokių įsipareigojimų būtinai naudoti logotipą.
Visų įstatymais numatytų teisių, susijusių su logotipu, perdavimas atlikėjui vyks pagal sutartį tarp konkurso nugalėtojo ir atlikėjo . Laureatas visas su logotipu susijusias teises šia sutartimi nemokamai perduos atlikėjui.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją