„Comedy Club“ nuo vasario mėnesio pakeitė savo programą – kuria ją amerikietišku principu. Kiekvienas į renginį atėjęs žiūrovas tampa šou dalimi. Be to, jie pakeitė scenarijų, muziką, kostiumus, netgi šukuosenas ir iš karto sulaukė dar daugiau pasiūlymų juokinti sausakimšas sales.
Negana to, pernai „Comedy Club“ pionieriai nufilmavo „Labai rusišką filmą“. Filmo biudžetas siekia net 9 milijonus dolerių, o be „Comedy Club“ veikėjų jame pasirodo tokios žvaigždės kaip Borisas Moisejevas, Dimitrijus Nagijevas, Ksenija Sobčiak bei kiti.
Jaunųjų humoristų komanda per kelerius metus tapo kultūriniu rusų fenomenu. Jų juokus cituoja dabartinis jaunimas, kaip kadaise mūsų tėvai cituodavo Šuriką. Jų frazes pasigauna troleibusų vairuotojai, valstybės tarnautojai, mokiniai, studentai ir namų šeimininkės. „Comedy Club“ pokštai keliauja iš lūpų į lūpas ir tiesiog tampa tautosakos dalimi.