Jie jauni, veržlūs ir talentingi jaunosios kartos rusų komikai. Ši išradinga kompanija neturi jokių autoritetų, nes autoritetu jie yra vienas kitam. „Comedy club“ nebijo ant ausų pastatyti žymiųjų ir įtakingųjų – net jeigu jie sėdi salėje, o gal net pirmoje eilėje, rašoma organizatorių pranešime.

„Comedy Club“ nuo vasario mėnesio pakeitė savo programą – kuria ją amerikietišku principu. Kiekvienas į renginį atėjęs žiūrovas tampa šou dalimi. Be to, jie pakeitė scenarijų, muziką, kostiumus, netgi šukuosenas ir iš karto sulaukė dar daugiau pasiūlymų juokinti sausakimšas sales.

Negana to, pernai „Comedy Club“ pionieriai nufilmavo „Labai rusišką filmą“. Filmo biudžetas siekia net 9 milijonus dolerių, o be „Comedy Club“ veikėjų jame pasirodo tokios žvaigždės kaip Borisas Moisejevas, Dimitrijus Nagijevas, Ksenija Sobčiak bei kiti.

Jaunųjų humoristų komanda per kelerius metus tapo kultūriniu rusų fenomenu. Jų juokus cituoja dabartinis jaunimas, kaip kadaise mūsų tėvai cituodavo Šuriką. Jų frazes pasigauna troleibusų vairuotojai, valstybės tarnautojai, mokiniai, studentai ir namų šeimininkės. „Comedy Club“ pokštai keliauja iš lūpų į lūpas ir tiesiog tampa tautosakos dalimi.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją