Jis – ne vienintelis muzikantas veteranas, sumanęs šiuolaikiškai užsidirbti pinigų. Kuriant vardinius produktus pirmauja sunkiojo metalo rokeriai „Kiss“ – jie siūlo karstą, kuris, kol savininkui jo prireiks, tarnauja kaip šaldytuvas gyvybiškai būtinoms alaus atsargoms. Tačiau ši grupė stengiasi savo aistruolių gyvenimą palengvinti ir kitokiais produktais – dviratininkams skirtais šildančiais antrankoviais, virtuvinėmis prijuostėmis, stalo žaidimu „Kiss-opoly“.

Erdvę pasireikšti suteikia ir reklaminiai suvenyrai. Pavyzdžiui, Celine Dion savo gerbėjus nori apžavėti kolekciniais šaukšteliais ir kvepalais. Modernių idėjų turi ir Barbra Streisand – vonios chalatėliai šunims su kapišonais. „Beatles“ – nostalgiški: jie virpina sentimentus aštuntojo dešimtmečio stiliaus lempa „Yellow Submarine“.

Tačiau vis tiek tarp senųjų rokerių karaliai išlieka „Rolling Stones“ – jų asortimentas apima ir batraiščius, ir liemenėles, ir drabužėlius kūdikiams. Prie grupės turtų prisidėjo ne tik brangūs bilietai į koncertus – per metus 88 milijonus dolerių sukrovė vien firminiai gaminiai.

Ne vienas muzikantas jau nebesuka sau galvos, ar dera komercinti savo dainų repertuarą. Pavyzdžiui, Paulas McCartney platina savo muziką per iTune ir „Starbukcs“ kavinių tinklą. Duffas McKaganas, grupės, pasivadinusios pavojingiausia pasaulyje „Guns n’ Roses“ bosistas, su savo naująja grupe įgrojo apatinio trikotažo firmos „Victoria’s Secrets“ reklaminių filmukų garso takelius.

Bet kai kurie garsūs muzikantai vis dar nenori pasinaudoję savo vardu krautis turtų iš firminių seilinukų. Pavyzdžiui, roko veteranas Bruce’as Springsteenas. O ir aistruoliai ne visad patenkinti tuo, kokius produktus pasirinko jų stabai. Pavyzdžiui, sero Cliffo Richardo vynuogyne užauginto vynas, pasak „Times“, turi ryškų deguto poskonį – netgi didžiausias šio vyno gerbėjas, pats seras Cliffas Richardas, per aklą degustavimą pareiškė, kad šio vyno skonis „siaubingas“.