Blankus, asketiškas, nuobodus – tokie ir panašūs epitetai sprūdo iš praėjusį savaitgalį „Siemens arenoje“ susirinkusios publikos lūpų, atėjusios pasigėrėti legendinės Kęstučio Antanėlio roko operos premjera. Nors arenos vadovybė tikino, kad prieš 4-ąjį sezoną buvo dar labiau išgryninta garso kokybė, tačiau ypatingų pokyčių spektaklio fonogramai skambant išgirsti nepavyko.

Ilgam atmintyje įsirėžusius įspūdingus pastatymus („Meilė ir mirtis Veronoje“ (1996, 2005 metais), „Velnio nuotaka“ (2006) prisimenanti publika pasigedo bent minimalių specialiųjų efektų, scenos dekoracijų ar išraiškingų kostiumų, kuriais rūpinosi spektaklio dailininkė Vilma Galeckaitė.

Režisieriaus Aido Giniočio režisuotas spektaklis išsiskyrė minimalistinėmis vieno jausmingiausių Viljemo Šekspyro kūrinių interpretacijomis ir šokiais apvaidintų intymių scenų atviru demonstravimu. Choreografės Vestos Grabštaitės, Keistuolių teatro ir choro „Brevis“ nuopelnai neliko neįvertinti – po spektaklio publika negailėjo ovacijų.

Abejingų nepaliko ir įsimylėjėlių arijos, kurias kiekvieną kartą palydėdavo aplodismentai. Bene ryškiausią ir įsimintiniausią puošeivos Pario vaidmenį sukūrė aktorius Darius Meškauskas. Profesionaliai ir išraiškingai Džuljetos tėvo vaidmenį atliko pirmajame pastatyme Romeo vaidinęs Saulius Bareikis.

Projekto prodiuserė N. Ruzgienė užsiminė, kad penktą kartą su pagrindinius vaidmenis atliekančiais populiariais atlikėjais atgaivintas spektaklis didžiulėje arenoje daugiau nebebus rodomas. Dabartinis pastatymas keliaus į „Keistuolių teatro“ sceną, o roko operą atgaivinusi „Tikra produkcija“ ketina imtis naujų darbų, galbūt susijusių su „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ projektais.

Vilniaus miesto valdžia 6 tūkst. miesto pedagogų Mokytojų dienos proga padovanojo bilietus į šeštadieninį „Meilė ir mirtis Verenoje“ spektaklį, todėl prieš premjerą sostinės meras Juozas Imbrasas ir vicemeras Algirdas Paleckis užlipo ant scenos ir išrėžė politikavimu persmelktas sveikinimo kalbas. Kaip jau tapo tradicija – abu politikai susirinkusiųjų buvo nušvilpti.

Kelis pastaruosius metus savivaldybėje dirbantis, anksčiau jaunimo ypatingai garbintas buvęs grupės „Žas“ narys Linas Karalius, daugelio pažįstamas Ezopo pseudonimu, atsidūręs nušvilptų politikų kompanijoje jautėsi nesmagiai.

Nepaisant visko, turbūt daugelis sutiktų su spektaklio prodiuserės Nijolės Ruzgienės nuomone, kad „šito kūrinio kultas yra amžinas“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją