Ekspertai sako, kad grupė, kurios nariai pasirodo apsirengę skeletų ir zombių kostiumais, tapo tikrais verslininkų bendruomenės numylėtiniais.

Pasak ekspertų, suomiams padarė įspūdį išskirtinė sėkmės istorija tarptautinėje scenoje.

"Lordi" sensacingą pergalę pasiekė grodama pagal savas taisykles", - teigia Suomijos roko žurnalo "Sue" redaktorius Ari Vantanenas.

"Štai kodėl jie tapo tokie populiarūs Suomijoje. Dėl to paties Suomijoje klesti "Lordi" rinkos - "Lordi" produktai kelia nacionalinį pasididžiavimą", - sakė jis.

Grupės vokalistas ir tekstų autorius Tomi Putaansuu jau išleido savo pirmąją autobiografiją.

Suomijos gėrimų gamintoja "Olvi" nurodė, kad rugsėjo pradžioje pasirodys pasirodys "Lordi Cola". T.Putaansuu, labai mėgstantis "Cola", šio gėrimo buteliams sukurs etiketes.

"Pepsi" pirmoji suskubo pasinaudoti grupės triumfu Atėnuose, ant Helsinkio tramvajų paskelbusi reklamas, kuriose buvo užrašyta "Hard Drink Hallelujah" - žodžių žaismas su Euroviziją laimėjusios dainos "Hard Rock Hallelujah" pavadinimu.

Grupės gerbėjų entuziazmas taip pat neblėsta - "Lordi" albumas "The Arockalypse" laikosi muzikos sąrašų viršuje.

Pergalė Eurovizijoje galutinai sankcionavo "Lordi" transformaciją iš visuomenės atstumtųjų į popmuzikos išrinktuosius.

Nors Eurovizija ir yra pašiepiama kaip kičo šventė, ji pritraukia minias televizijos žiūrovų, o kadaise padėjo startuoti kitai garsiai skandinavų grupei - švedų ABBA.

Praėjus savaitei po dainų konkurso, pagrindinėje Helsinkio aikštėje buvo surengtos nacionalinės linksmybės. "Lordi" pasiekimus išaukštino ir šalies prezidentė Tarja Halonen.

Gimtajame T.Putaansuu Laplandijos mieste Rovaniemyje, esančiame visai šalia poliaračio, "Lordi" vardu buvo pavadinta centrinė aikštė. Joje įrengta interneto kamera, suteikianti gerbėjams galimybę visame pasaulyje matyti šlovės sieną su "Lordi" narių rankų antspaudais.

"Sulaukiame gana didelio žiūrovų skaičiaus - kartais net iki šešių tūkstančių per dieną", - teigė miesto atstovas spaudai Mikko Jylha.

Šią žiemą turistai, vykstantys į Laplandiją pas Kalėdų senelį, pakeliui galės pajusti ir "Lordi" dvasią - T.Putaansuu firma "Monsterica Oy" ieško teritorijos teminiam pabaisų parkui.

Iki kito Eurovizijos konkurso, kuris kitų metų gegužę įvyks Helsinkyje, pasirodys "Lordi" pašto ženklų rinkinys, o rugsėjį grupė išvyks į gastroles po Europą.

Pasiskolinus eilutę iš vienos ABBA dainos, galima teigti, kad "Lordi" įrodė, jog "nugalėtojas pasiima viską" ("the winner takes it all").

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją