„Pirmiausia, nebuvo noro prikelti realybės šou, koks jau yra kažkada buvęs. Norėjome padaryti kažką naujo. Dabartinis formatas buvo gvildenamas ne vieną mėnesį ir nuo pirminio, mano sugalvoto, gerokai skiriasi. Iš pradžių siūliau panaudoti šalia autostrados esančius ne du, o net keturis taškus-barus ir taip vasarą išnaudoti greitkelį. Dabartiniame variante – dvi komandos, kuriose – po šešis žmones. Vasarą jos konkuruos, plušėdamos dviejuose baruose, kai greitkelis maksimaliai apkrautas“, – atskleidžia A. Valinskas.

Arūnas ir baras – ne naujiena. Žinomas vyras turėjo barą ne tik Lietuvos pajūryje, bet ir egzotiškoje Margaritos saloje. „Žmones, kurie atidarę savo barus ar restoranus Lietuvoje ir už jos ribų, aš, suprasdamas šio darbo specifiką, norėčiau užjausti. Dauguma galvoja, kad darbas bare – glamūrinis, paprastas. Iš tiesų, tai sunkus ir juodas darbas. Pavojingas tavo pinigams ir investicijoms. Šis projektas atskleis ir sunkaus darbo pusę – darbo, kuris, jei gerai jį atliksi, bus pelningas ir dosnus“, – tikina A. Valinskas.

Žinomas vyras sako, kad yra ne kartą stovėjęs už baro: „Bare pats esu dirbęs ir ne vieną kartą. Kartais tekdavo net ištisas pamainas ten būti. Tad klysta tie, kurie mano, kad barmenų darbas – tik pramogos ir vakarėliai iki paryčių“.

A. Valinskas pataria, kokių savybių reikia, norintiems ne tik dalyvauti, bet ir laimėti pagrindinį, ypač vertingą, didįjį prizą: „Šis realybės šou skirtas norintiems save išmėginti avantiūristams. Pildantys anketą žmonės turi būti komunikabilūs ir bendraujantys. Barmeno ir padavėjo darbas – specifinis. Tai nėra tik gėrimo įpylimas, valgio atnešimas, salotų padavimas. Pirmiausia, tai yra savotiška psichologija, kliento išklausymas ir įsiklausimas į jo norus. Reikia turėti norą ir galimybes bendrauti tiek atvirai, kad žmogus pasijustų, kaip savas, bet nereikia atiduoti tiek daug, kad atiduotum visą save.“

Vienas garsiausių pramogų pasaulio atstovų priduria, kad pildyti anketas susiruošę žmonės turi atsiminti, kad šiame realybės šou svarbiausia – konkurencinė kova dėl kiekvieno kliento. „Kavinėje, restorane ar bare svarbiausia – klientai. Vienu metu jie yra ir geriausia, kas gali nutikti barmenui, padavėjui – dovanoja gerų emocijų ir arbatpinigių, ir blogiausia. Blogiečiai būna viskuo nepatenkinti: visų pirma – savo gyvenimu ir įsivaizduoja, kad į kainą jiems įeina ir visas barmenas. Aišku, tokiais atvejais norisi bėgti, bet tik iki finalo išlikęs laimingasis namo išvyks su didžiuoju prizu“, – intrigą kurstė A. Valinskas.

Vasarą prasidėsiantį realybės šou „2 taškai. Gyvenimas greitkelyje“ kurs net trys garsios prodiuserių kompanijos: „Videometra“, „TymDrym“ ir „Valius“. Profesionalų komandai vadovaus ilgametis šio žanro ir ne vieno sėkmingo projekto prodiuseris Dominykas Kubilius, o idėjas, kaip nustebinti dalyvius bei žiūrovus toliau generuos A. Valinskas ir Rolandas Skaisgirys. Trijų prodiuserių susivienijimas žada įdomią ir išskirtię premjerą.