Sugebėjusi atsitiesi po didelių asmeninių problemų, Džordana jau antrą sezoną iš eilės renka artipilnes didžiąsias Lietuvos arenas – o tai ir yra tas lakmuso popierėlis, įrodantis tikrąjį šalies artisto populiarumą.

Sekmadienio vakarą į sostinės „Siemens“ areną pasimėgauti legendinės popscenos divos šou „Aš – karalienė!” sugužėjo apie 6-7 tūkstančius žiūrovų – perpus mažiau nei Kauno „Žalgirio“ arenoje, tačiau pakankamai, kad tai būtų galima pavadinti sėkme. Renginiais persisotinusią sostinės publiką sunku kuo nors nustebinti, tad ir tokį auditorijos skaičių patyrę vadybininkai įvertintų teigiamai.

Kaip jau įprasta, Džordanos Butkutės komanda didelį dėmesį skyrė scenos apipavidalinimui – šį kartą pagrindiniu akcentu tapo milžiniškas rutulys, kartais sužėruodavęs kaip disko gaublys, o kartais – lyg Jupiterio planeta. Arčiausiai scenos įsitaisę Džordžos fanatikai iki soties „prisiragavo“ ugnies efektų kaitros.

Tačiau didžiausiu ir daugiausia emocijų bei aplodismentų sukėlusiu efektu tapo šalies popkultūros ikonos Andriaus Mamontovo pasirodymas. Iš pradžių jis į publiką kreipėsi iš milžiniškų ekranų, paprašęs publikos „atiduoti visą save“. Įpusėjus Džordanos atliekamam „Foje“ hitui „Kitoks pasaulis“, scenoje pasirodė ir į šiaip jau retai dėvimą kostiumą „įšokęs“ Andrius Mamontovas.

Išvydusi dvi legendas scenoje, publika pratrūko emocijomis – popkultūros veteranams galėjo pasirodyti, kad į Lietuvą vėl sugrįžo 1988-ieji, kuomet „Jaunimo estrados” koncertuose publika vienodai karštai ir aistringai priimdavo visus muzikantus ir grupes – nepriklausomai nuo jų grojamo muzikos stiliaus.

Judviejų bendro pasirodymo pabaigoje Andrius Mamontovas, lyg viduramžių riteris, priklaupė ant kelio, taip tarsi parodydamas savo pagarbą ir lojalumą scenos karalienei. Minia ošė iš pasitenkinimo ir reikalavo pakartoti, tačiau Džordana nusprendė toliau tęsti savo 23 dainų maratoną, per kurį nuskambėjo dar ne vienas iki skausmo žinomas hitas.