„Įkvėpimas veikti – geriausia, kas gali nutikti laisvės ir meilės tokštančiam žmogui. Šiemet sukūrėme neįprastą erdvę tiems, kas panoro originaliu būdu susipažinti ar sutvirtinti savo santykius žaidimo forma. Ši erdvė – lyg netiesioginis meilės skiepijimas tiek esamoms poroms, tiek nepažįstamiesiems. Manau, kad bendra veikla suveda žmones ne tik praleisti kartu savaitgalį, tačiau ir visą gyvenimą. Na, o nesibaigianti dalyvių eilė – geriausias komplimentas mums ir stimulas tobulėti“, - pasakojo „Coca-Cola“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Ieva Matulaitienė.

Neseniai iš festivalio „Positivus“ Latvijoje persikėlusi meilės zona dalyviams kūrė bučiavimosi varžytuves visas tris dienas. Nusidriekusi festivalio dalyvių eilė konkuravo ne tik dėl prizų, bet ir dėl laimėtojų vardo. Pasitelkus aukštąsias technologijas bučiavimosi kabinos kvietė į interaktyvią pramogą. Šiemet lietuvių festivalis meilės gūsiu aplenkė Latvijos festivalį. Pastarajame varžėsi apie 3700 dalyvių, o Karklėje sulaukta beveik 4000.

Šią vasarą atliktas reprezentatyvus tyrimas apie Baltijos šalių bučiavimosi įpročius parodė, kad net 30 proc. lietuvių romantiškus bučinius mylimiesiems dovanoja kasdien. Dar 40 proc. bučiuojasi kelis kartus per savaitę. Regis, po savaitgalio ši statistika kils.