Taip solistas reklamuoja naują bohemiečių ir elektroninės muzikos šeimos „Silence“ projektą ‚XYZ“.

„Galėčiau tai palyginti su chemijos pamokomis, kai naudoji skirtingus ingredientus ir žiūri, kas gausis. Nerandu vertimo šitam angliškam žodžiui – „excited“. Aš taip jaučiuosi,“ – apie naują patirtį kalbėjo E. Montvidas.

Jis džiaugiasi, kad galės ištrūkti iš akademinės aplinkos ir atlikti klasikinę muziką nestandartinėse vietose, ne teatre.

„Klasikinė muzika visada inspiravo įvairiausius muzikinius stilius, ypač džiazą. Įdomu praplėsti savo akiratį ir pailsėti nuo rimtosios akademinės aplinkos. Mes gyvename tokioje eroje, technologijų amžiuje, kai įdomu sujungti seną su nauju“, – sako solistas.

Muzikantai studijoje dirbo dvi dienas ieškodami naujo skambesio arijoms iš J. Messenet operos „Verteris“, G. Donicečio operos „Meilės eliksyras“ ir duetui iš Dž. Vedžio operos „Don Karlas“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Edgaras puikus profesionalas, todėl lengva kartu dirbti. Džiaugiuosi, kad susipažinom. Nors studijoje karštis siekė 40 laipsnių, laikas prabėgo labai greitai“,– sako Leon Somov.

„Idėjos gimsta bedirbant. Kuo daugiau bendraujam gyvai, tuo daugiau galiu papasakoti apie patį kurinį – tada muzikinis partneris automatiškai suranda atitinkamas spalvas. Vyksta dialogas: aš paklausau, ką Leonas ar Mario yra sukūrę, tada dainuoju, pasiūlau jiems mintį, jie pasiūlo techninius sprendimus“, – pasakojo E. Montvidas.

Kita studijos „viešnia“ – taip pat iš Londono grįžtanti Lauryna Bendžiūnaitė. Jai artimiausiu metu kartu su Leon Somov ir Mario Basanov teks šiuolaikiškai apdirbti arijas iš Dž. Verdžio operos „Rigoletas“, Dž. Pučinio operos „Bohema“ ir duetą iš L. Delibo operos „Lakmė“.