Šeštadienio vakarą projekte likę keturi stipriausi – Kauno, Klaipėdos, Marijampolės ir Vilniaus chorai pristatė po du kūrinius.

Pirmoje dalyje chorams teko nelengva užduotis – sudainuoti kūrinį ne gimtąją, ir ne populiariąja anglų kalba. Kauniečiai griebėsi bene sudėtingiausios užduoties – nusiteplioję juodu grimu, jie „persikėlė“ į Juodąjį žemyną ir surengė efektingą šou, kuriame buvo panaudojamos ir vadinamosios „lietaus lazdos“. Tiesa, kokios genties kalba buvo dainuojamas kūrinys turbūt nelabai kas ir suprato.

Klaipėdiečiai su šmaikštų personažą sukūrusiu Deiviu įsikūnijo į meksikiečius ir scenoje suvaidino tikrai nuotaikingą spektaklį. Jiems ne ką tenusileido ir itališką numerį žiūrovams pristatę Irenos Starošaitės vedini vilniečiai. Stilizuotame narve uždaryta Irena Starošaitė daug kam netikėtai pademonstravo, kad jos balsas tinka ir operiniam žanrui.

Aktoriaus talentu sublizgėjo ir šiaip jau su choristais scenoje nepasirodantis chormeisteris Artūras Novikas – jo suvaidintas katinas per finalinį dainos akordą, pravėręs narvelio duris, pasalūniškai pasmaugė I.Starošaitės suvaidintos kanarėlės giesmę.

Visiška nesėkmė laukė marijampoliečių, kurių vadovas Edmundas Seilius užtruko „Traviatoje“ ir pirmoje dalyje nepasirodė. Katastrofiškai perdainavę „Desireless“ kūrinį „Voyage, Voygae“, iš komisijos narių, tarp kurių šį kartą buvo Vytautas Grubliauskas, Benjaminas Žalys, Arnoldas Lukošius bei Rūta Ščiogolevaitė, sulaukė toki įvertinimų kaip „pjovėte grybą“, „dainavote pro šalį“.

Marijampoliečiai surinko vos 31 balą ir praktiškai nebeturėjo šansų antroje dalyje pasivyti kur kas palankiau įvertintų konkurentų. Žinant, kad „Chorų karuose“ tradiciškai daugiausia žiūrovų balsų sulaukia Kauno choras, marijampoliečių šansai patekti į kitą etapą labai susikomplikavo.

Vis dėlto suvalkiečius lydėjo stebuklus – antroje dalyje, kur chorai dainavo savo geriausius kūrinius, pasirodęs E.Seilius kartu su savo žmona K.Zmailaite ir choristais taip įspūdingai ir jausmingai sudainavo „Maldą“, jog choristų skruostais riedėjo ašaros, o komisijos nariai vienas po kito į viršų kėlė dešimtukus.

Tačiau kur kas svarbesnis buvo žiūrovų balsas – o jie šį kartą jausmų ir ašarų nesigėdijusiems marijampoliečiams atidavė daugiau nei 21 tūkstantį balsų, taip pagal žiūrovų simpatijas Marijampolės chorą ištempdami į pirmą vietą.

Kauno ir Klaipėdos chorai surinko „planinius“ žiūrovų balsus (atitinkamai 17310 ir 13708), už Irenos Starošaitės vadovaujamą Vilniaus chorą tradiciškai buvo balsuojama mažiausiai - didžiausią Lietuvos miestą atstovaujantis choras surinko kiek daugiau nei 6000 balsų ir į priekį praleidęs bendroje įskaitoje pirmąją vietą užėmusius kauniečius, antrus likusius klaipėdiečius bei iš dugno į trečiąją vietą išsiveržusius marijampoliečius, buvo priverstas palikti televizijos projektą.