Rusijos vyriausybė konkursui skyrė 1 mlrd. rublių, kaip praėjusiais metais ir žadėjo vicepremjeras Aleksandras Žukovas, papasakojo leidiniui „Vedomosti“ vyriausybės valdininkas V. Vinogradovas.
Pasak jo, dar 200 mln. rublių skyrė sostinės valdžia.

EBU Rusijos „Eurovizijai“ skyrė apie 6,5 mln. Šveicarijos frankų (apie 6 mln. dolerių). „Pirmasis kanalas“, kuris taip pat parduoda rėmėjų paketus, pažadėjo, kad konkursui ir bendram projekto biudžetui skirtų išlaidų dydį atskleis pasibaigus konkursui. Be „Pirmojo kanalo“ lėšų, Maskvoje vyksiančio konkurso biudžetas sudaro apie 42 mln. dolerių – ši suma daug didesnė nei ankstesnių šou, rašo „Vedomosti“.

Pasak „Pirmojo kanalo“ generalinio direktoriaus Konstantino Ernsto, „Eurovizijai“ Helsinkyje buvo skirta 24 mln. eurų. „Maskvos koncertui reikia daugiau lėšų ne tik dėl to, jog reikės pastatyti didžiausią sceną per visą „Eurovizijos“ istoriją, bet ir todėl, kad Maskva – labai brangus miestas“, – teigia K. Ernstas.

Pagrindinės organizuotojų išlaidos – sporto komplekso „Olimpijskij“ nuoma ir pertvarkymas, konkurso reklama, delegacijų ir žurnalistų palyda, aptarnaujančiojo personalo ir savanorių apranga ir aprūpinimas, transportas ir t.t. Vien sporto komplekso „Olimpijskij“ nuoma kainuoja daugiau nei 100 mln. rublių, papasakojo leidiniui „Vedomosti“ vyriausybės valdininkas.

Užtat „Eurovizijos“ lauko reklama Maskvoje, kur patalpinta 800 reklaminių stendų, organizatoriams nekainavo visiškai nieko, nes buvo pateikta kaip socialinis užsakymas.

Iš viso „Eurovizija-2009“ turi šešis rėmėjus - „Raiffeisenbank“, „Schwarzkopf“ ir „Rostelekom“ yra tarptautiniai šou partneriai, o „Pepsi“, „Mary Kay“ ir „Gold Mine Beer“ – nacionaliniai.

Oficialiai rėmėjų paketų kaina neatskleidžiama. Pasak vienos iš reklamos agentūrų vadovo, nacionalinio rėmėjo statusas kompanijoms kainavo apie 15 mln. rublių. Oficialių partnerių sutarčių biudžetas – apie 1 mln. eurų, sako vienos iš kompanijų atstovas.

Pelną organizatoriai galės gauti parduodami bilietus ir reklamą per tiesioginę šou transliaciją. Į „Eurovizijos“ finalą „Olimpijskij“ komplekse galės patekti daugiau nei 19 tūkst. žiūrovų. Tik pusė iš šių bilietų yra parduodami, likusieji bus išdalinti tarptautinėms organizacijoms, rėmėjams ir t.t.

Bilietai į finalą kainuoja nuo 51 00 iki 99 800 rublių. Pasak organizatorių, didžioji dalis bilietų jau parduota. Suma, kurią žiūrovai išleido bilietams, neatskleidžiama.

Palyginus su išlaidomis organizuojant šį renginį, pelnas pardavus bilietus yra „ašaros“, sako „Pirmojo kanalo“ atstovas.
„Video International“ reklamą per tiesioginę konkurso transliaciją parduoda pagal ypatingus specialiojo projekto įkainius. Pradinė kaina už GRP (reitingo punktas, atspindintis žiūrovų, pažiūrėjusių reklaminį klipą, skaičių) sudarė 116 000 rublių.

Tai apytikriai 25 proc. brangiau nei standartiniai įkainiai už reklamą per „Pirmąjį kanalą“, sako agentūros „Sorec Media“ vykdantysis direktorius Artiomas Donecas. „Video International“ atstovas pranešė, kad reklamos pardavimas pagal šio specialiojo projekto įkainius tęsiasi ir atsisakė suteikti daugiau informacijos. Europos transliuotojų sąjunga ir Rusijos įstatymai leidžia transliuoti ne daugiau aštuonių minučių reklamos per valandą, tačiau reali reklamos apimtis bus mažesnė, ir to siekiama sąmoningai. Jis tikisi, kad maksimali šou vienos dienos televizijos transliacijos auditorija sieks 100 mln. žmonių.
V. Vinogradovas įsitikinęs, jog iš nedidelio pelno, gauto pardavus suvenyrus su „Eurovizijos“ simbolika, Maskva negalės kompensuoti savo išlaidų, susijusių su konkurso organizavimu.
Europos transliuotojų sąjunga taip pat teigia, jog konkursas Maskvoje bus nuostolingas. „Svarbiausia – ne uždarbis, o išorės politikos efektas“, – mano K. Ernstas pripažindamas, kad šou neatsipirks. Pasak jo, nuostolius „Pirmasis kanalas“ padengs iš savo lėšų.