Jaunoji aktorių karta, besifilmuojanti seriale, atostogas leido ir įspūdingose užsienio šalyse, ir jaukiuose Lietuvos pajūrio kurortuose, rašoma TV3 pranešime žiniasklaidai.

Aktorius Vytautas Rumšas jaunesnysis, seriale „Broliai“ vaidinantis Kristupą Kalvį, su užsidegimu pasakoja apie poilsį Ispanijos sostinėje Barselonoje: „Tiesiog įsimylėjau šį gražų miestą. Jis yra pavyzdys, kaip reikia architektūriškai planuoti miestą ir kaip turi atrodyti tikras didmiestis. Nuostabi architektūra, skanus valgis, puikus klimatas. Išsinuomavau motorolerį ir su juo spėjau apžiūrėti beveik visą miestą. Manau, motoroleris yra geriausia, patogiausia priemonė suspėti pamatyti viską, ką nori“, – sako V. Rumšas. Kelionėje aktorius ragavo ir netikėtų, egzotiškų patiekalų, tokių kaip šalta obuolių sriuba su vaniliniais ledais arba didkepsnis su ančių smegenėlių paštetu.

Aktorė Eglė Driukaitė, „Broliuose“ vaidinanti pabėgusią nuotaką Simoną, taip pat atostogavo Barselonoje ir iš jos grįžo kupina neišdildomų įspūdžių: „Dvi dienas nakvojome charizmatiškų prancūzų menininkų nuomojamame bute pačiame miesto centre. Ten susipažinome su žmonėmis iš Meksikos, Brazilijos, Italijos, Vokietijos. Gavę gerą dozę hipiško gyvenimo, toliau atostogas leidome užmiesčio viloje su gausia draugų kompanija iš Lietuvos ir keliavome po visą Kataloniją“, – pasakoja žavi mergina. Karolis Sakalauskas, „Broliuose“ vaidinantis vis įsipainiojantį į nuotykius vidurinįjį Kalvių brolį Žygimantą, per vasarą spėjo su savo šeima pailsėti Nidoje bei suderinti darbus su poilsiu Egipte.

„Su gausia šeima poilsiavome Nidoje. Kol mūsų mamos prižiūrėjo mažiuką sūnų, su žmona galėjome laiką skirti sau ir draugams. Taip pat visai neseniai su „Dzin“ komanda grįžome iš filmavimų Egipte – ten suderinau darbą su poilsiu. Visi užsikrėtėme nardymo liga. Nuostabių išgyvenimų patyrėme nusileidę į penkiolikos metrų gylį Raudonojoje jūroje“, – vis dar kelionių įspūdžiais gyvena aktorius.

Jokūbas Bareikis, pažįstamas kaip serialo „Broliai“ nenuorama jaunėlis Kalvių sūnus Aurimas, per savo vasaros atostogas aplankė Prancūziją. Su žmona Dominyka ir dukrele Barbora atostogaudamas aktorius vienuolika dienų aktyviai keliavo po Bretanijos regioną Prancūzijoje.

„Kiekviena diena buvo kruopščiai suplanuota. Keliaudami nuomotais automobiliais pamatėme įspūdingų vietovių. Smagu ir lengva su visa šeima atostogauti, juolab, kad dukrelė kelionėje nekelia jokių didelių rūpesčių“, – šeimyninių atostogų privalumus pasakoja vyras.

Gerai pailsėję ir iš įspūdingų atostogų pasisėmę naujų jėgų, aktoriai tęsia darbus didelio žiūrovų dėmesio sulaukusiame TV3 seriale „Broliai“.

Draudžiama Klubas.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur, taip pat platinti mūsų medžiagą be sutikimo. Jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Klubas.lt kaip šaltinį.