R. Ostlundo vizitine kortele tapusį nejaukaus humoro stilių perteikiantis filmas vaizduoja modelius ir turtuolius kruiziniame laive, staiga sužinančius, kad netikėtai susiklostę įvykiai sukėlė pavojų jų statusui.

„Iš tikrųjų turėjome vienintelį tikslą – sukurti jaudinamą filmą žiūrovams ir pateikti susimąstyti verčiantį turinį“, – priimdamas apdovanojimo statulėlę per iškilmingą ceremoniją Prancūzijos Rivjeroje sakė režisierius.

„Suteikti jiems pramogą, [paskatinti] užduoti klausimų sau, išeiti po seanso ir turėti apie ką kalbėtis“, – pridūrė jis.

48 metų režisierius jau anksčiau atliko chirurginį pjūvį, kad prasiskverbtų po šiuolaikinių bourgeois malonaus gyvenimo luobu, sukūręs meno pasaulio parodiją „Kvadratas“ (The Square“), pelniusią 2017 metų Kanų „Auksinę palmės šakelę“.

„Liūdesio trikampis“, pavadintas pagal veido sritį, kurioje suraukus antakius susidaro raukšlių, buvo minimas kaip vienas ankstyvųjų favoritų pelnyti pagrindinį apdovanojimą per 12 dieną kino fiestą, kurios konkursinėje programoje buvo pristatyta iš viso 21 juosta.

Anot režisieriaus, jo naujasis filmas turėtų būti suprantamas kaip kapitalizmo ir jo ekscesų kritika.

Vienoje iš pagrindinių scenų prabangios jachtos kapitonas, kurį suvaidino JAV žvaigždė Woody Harrelsonas, ir rusų milijardierius, abu girti, cituoja filosofą Karlą Marxą ir velionį JAV prezidentą Ronaldą Reaganą, kapitalizmo ikoną.

Tačiau scenos, kurioje vaizduojami kruiziniame laive vemiantys arba viduriuojantys žmonės, žiūrovams kėlė tiek audringą juoką, tiek sukeldavo gumulą gerklėje ir po filmo premjeros išprovokavo karštų diskusijų.