Skirtingai nuo ankstesnių ceremonijų, kai kino žvaigždės demonstravo savo išskirtinius apdarus ir papuošalus, šiųmetė ceremonija buvo gerokai „prigesinta“, nors organizatoriai jau iš anksto žadėjo „mažytį raudoną kilimą“. Tuo tarpu ne viena renginio metu kalbinta garsenybė renginį vadino „Holivudo Kalėdomis“ ir džiaugėsi galimybe bent trumpam pamiršti pandemiją.

Raudonasis kilimas - tai viena įdomiausių ir daugiausiai audrų internete sukeliančių renginio dalių. Čia ryškiausios žvaigždės kasmet nebyliai tarpusavyje varžosi ne dėl aktorinių sugebėjimų, o dėl to, kas sulauks daugiausiai „mados policijos“ pagyrų.

Tačiau dalyvių sąrašas buvo itin ribotas ir ne kino studijų vadovams ceremoniją teks stebėti per televiziją, o didžiosios dalies Holivudo žurnalistų nebuvo.

Dar iki renginio buvo skelbiama, kad filmuojant kameroms žvaigždės, nepaisant pasaulyje siaučiančios pandemijos, galės nusiimti kaukes, „vis tiek bus keista dėl to, kiek mes galime džiaugtis. Ar galime apsikabinti? Ar negalime?“ dar prieš renginį sakė jis.

Kodėl taip svarbu nusifotografuoti?

Ryškiausios kino žvaigždės, galima sakyti, kovoja ne tik dėl teigiamo stilistų įvertinimo, bet ir fotografų dėmesio. Nes tai joms irgi uždirba nemažai pinigų! Garsenybės prieš renginius su įvairiomis kompanijomis pasirašo sutartis ir ant raudonojo kilimo privalo pareklamuoti jų produkciją.

„Vogue“ skelbė, jog pasirodymas su tam tikro dizainerio aprėdais, bižuterijos kompanijos papuošalais ir pan. žinomam žmogui į banko sąskaitą grįžta šešiaženklėmis sumomis. Pavyzdžiui, Charlize Theron už tai, kad ant raudonojo kilimo segėjo Chopard auskarus, gavo 298 tūkst. dolerių.

Vienu įsimintiniausių visų laikų įvaizdžiu ant raudonojo kilimo laikomas Cate Blanchett pasirodymas 2014 metų „Oskarų“ ceremonijoje. Aktorė buvo pasipuošusi suknele ir papuošalais, kurių vertė – daugiau nei 18 milijonų dolerių.

Tiesa, rekordas iki šiol priklauso Lady Gagai, kuri praėjusiais metais į renginį atvyko su įspūdingu kaklo papuošalu, vertinamu net 40 milijonų dolerių, nors jo kūrėjai, kompanija „Tiffany“ teigia, kad vėrinys neįkainojamas.

O kas nuginkuos ar stiliaus fiasko patirs šiandien?

Šių metų raudonojo kilimo akimirkos – nuotraukų albume: