Indijos Pandžabo regione gimęs aktorius užaugo žavėdamasis tokiomis žvaigždėmis kaip Jackie Chanas ir Bruce'as Lee. Būdamas 22 metų jis tapo kovos menų mokytoju ir per mėnesį uždirbdavo 66 JAV dolerius. Netrukus jis suvokė, kad jo kūnas puikiai tinka ir modelio, ir aktoriaus karjerai išbandyti, rašo therichest.com.

Po kelių nesėkmingų bandymų kine jį pastebėjo filmų režisierius Pramodas Chakravarthy. Šis lemtingas susitikimas padėjo jam debiutuoti Bolivude. 1992 metais jis suvaidino pagrindinį vaidmenį filme „Deedaras“.

Tačiau tikrasis lūžis karjeroje įvyko suvaidinus antrajame filme „Khiladi“, kuris pasirodė tais pačiais metais, kaip ir pirmasis filmas. Tai, kas įvyko po to, jau yra istorija. Iš skurdžios šeimos kilęs aktorius iš kiekvieno filmo, kuriame vaidino, pradėjo žertis krūvas pinigų. Skaičiuojama, kad iki šiol jis nusifilmavo mažiausiai 150-yje filmų.

Pats Akshay Kumaras yra nusistatęs tikslą kiekvienais metais suvaidinti keturiuose filmuose. O tai jam leidžia uždirbti protu sunkiai suvokiamas sumas.

Nuostabi Akshay Kumaro kino karjera

Po to, kai 1992 metais suvaidino filme „Khiladi“, jis filmavosi viename „blokbasteryje“ po kito. 1994 metais jis suvaidino filme „Mohra“, o 2006 metais – „Phir Hera Pheri“. Abi šios juostos tapo labai sėkmingomis. Iš pastarųjų itin didelės sėkmės sulaukusių jo filmų galima paminėti „Good Newwz“, „2.0“ ir „Mission Mangal“.

Kadangi Bolivudo pajamos yra mažesnės negu Holivudo, Indijos kino pramonės sektorius stengiasi parduoti transliacijos teises palydovinės televizijos kanalams. Todėl net tuomet, kai Akshay Kumaras nedaug uždirba iš bilietų į kino seansus, jis žino, kad galiausiai gaus tai, ko nusipelno, kai jo filmus pradės rodyti televizijos kanalai. Žinoma net tai, kad dėl įtempto darbo grafiko šis aktorius yra atsisakęs kelių itin pelningų Holivudo pasiūlymų.

Pajamos iš reklamos

Akshay Kumaro kišenes papildo ne tik pajamos iš filmų. Itin daug jis uždirba ir iš reklamos. Aktorius bendradarbiauja su daugybe prekių ženklų, tarp kurių galima paminėti „Nirma“, „Honda“, „Policybazaar“, „Suthol“, „Harpic“, „Revival H“, „Tata Motors“ ir „Relaxo Footwear“.

Kalbama, kad kiekvienais metais aktorius susižeria 48,5 mln. JAV dolerių, iš kurių apie 25 mln. JAV dolerių sudaro pajamos iš reklamos.

Naujos sutartys su internetinių transliacijų platformomis

Įvairias internetines transliacijas siūlančios platformos, kaip „Amazon Prime“, „Disney+“ ir „Netflix“, turi nemažai gerbėjų Indijoje. Indijoje kino pramonė vaidina svarbų vaidmenį žmonių gyvenime, ir žmonės dažniai užauga apsupti kultūros, kurią įkvepia filmai.

Indijos kino pramonė taip pat sukuria daugiau filmų, negu bet kurios kitos šalies kino sektorius. Tačiau dabar vis labiau populiarėja internetinės transliacijos, nes dėl pasaulį apėmusios pandemijos žmonės nebegali eiti į kino teatrus. Tai lemia ir demografinės priežastys: maždaug 1,35 mlrd. šalies gyventojų yra jaunesni nei 35 metų amžiaus.

Žinoma, kad Akshay Kumaras jau pasirašė sutartį su „Amazon Prime Video“. Tai bus jo pirmasis bendradarbiavimo projektas su internetinės transliacijos platforma. Skelbiama, kad aktorius jau gavo 10 mln. JAV dolerių avansą. Žinant jo talentą, tai yra tik fantastiška naujos kelionės pradžia.

Taigi visai nenuostabu, kad 2019 metais žurnalo „Forbes“ sudarytame brangiausiai apmokamų aktorių sąraše Akshay Kumaras atsidūrė šalia tokių aktorių kaip Dwayne'as Johnsonas, Robertas Downey jaunesnysis ir Bradley Cooperis.