Stiprūs visi šios programos dalyviai liudija ne tik Triesto kino festivalio programos sudarytojų skonį, įžvalgas, autoritetą kino pasaulyje, bet ir dideles festivalio ambicijas. Šiandien Triesto kino festivalis laikomas vienu ryškiausių ir svarbiausių Italijos kino festivalių po Venecijos ir Torino.

Pasak režisieriaus Arūno Matelio, būti įtrauktam į Triesto kino festivalio programą jam ypatinga garbė. „Triesto regionas mums buvo labai svarbus filmo gamybos procese. Šio regiono fondas rėmė mūsų filmą. Iš ten buvo dalis filmavimo grupės: operatorius ir motociklininkai. Triesto regione buvo ir filmavimo lokacijos. Būtent todėl pirmąjį rodymą Italijoje labai norėjome surengti Triesto kino festivalyje,“ – sako režisierius A. Matelis.

Kad lietuvių režsieriaus filmas ypatingai laukiamas festivalyje liudija tiek didelis italų žiniasklaidos susidomėjimas, tiek paties festivalio skiriamas išskirtinis dėmesys šiam filmui.

Režisierius juokauja, kad nė vienas ankstesnis jo filmas jau nuo filmavimo pradžios nebuvo tiek aprašytas italų spaudoje.

Filmas, pasakoja apie vienas sudėtingiausių bei populiariausių varžybų pasaulyje – „Giro d'Italia“, kuriose nepaprastai svarbus vaidmuo tenka dviračių sporto vienuoliams, vadinamiems „gregory“, dviratininkams, pasiruošusiems iškęsti pačius sunkiausius iššūkius dėl savo komandos lyderio pergalės.

Jau prieš metus italų dienraštis „La Repubblica“, rašė, kad režisierius, žiūrovams pristatantis ambicingą kino juostą, renkasi labai rizikingą ėjimą – kurti filmą ne apie nugalėtojus, bet apie prakaitą liejančius ir šešėlyje liekančius sportininkus. Tačiau pasak paties režisieriaus, būtent tai ir yra įdomu – atskleisti žiūrovui nematomą šio sporto pasaulio pusę, nes ne kartą matytas nugalėtojų džiaugsmas ant apdovanojimų pakylos slepia jiems pasiaukojusių žmonių nuopelnus.