„Tokie filmai leidžia labiau išnaudoti kūrybiškumą ir yra kur kas didesnis iššūkis, nei komiksų ekranizavimas. Triukai, kuriuos panaudojome filmuojant „Mirties namus“, kad tik sutaupytume buvo tikrų tikriausias išbandymas, tačiau užkulisių nenorėčiau atskleisti. Su komanda sugalvojome tikrai daug naujovių, kurios leido pasiekti stebuklingų rezultatų. Štai, kodėl atsisakiau dirbti su „Marvel“. Man kasdien reikia adrenalino, iššūkių. Nenoriu sėdėti režisieriaus kėdėje ir tik baksnoti pirštu. Noriu gyventi įdomiai, o šis projektas man suteikė tikrai daug laimės“, – sako F. Alvarezas.

Holivudas šį režisierių pastebėjo, kai šis vos už 300 dolerių sukūrė juostą „Panikos ataka“. „Esu nedidelių biudžetų čempionas ir man tai patinka. Aš paprastas vaikinas iš Urugvajaus, be proto bėgstantis tai, ką darau“, – pasakoja režisierius.

Greičiausiai noras išsiskirti iš minios privertė filmą finansavusią „Sony Pictures Entertainment“ imtis ir neįprastos „Mirties namų“ pristatymo kampanijos. Reklamos profesionalai tai vadina nauja šios srities eros pradžia.

Mobiliojoje programėlėje „Snapchat“ buvo paskelbtas 360 laipsnių vaizdą rodantis vaizdo įrašas, kuriame galima iš visų pusių apžiūrėti filme vykstantį veiksmą ir net jame sudalyvauti. Šia galimybe pasinaudojo jau daugiau nei 150 milijonų juosta susidomėjusių žiūrovų.

Trileris pasakoja apie tai, kaip trys jaunuoliai nusprendžia apiplėšti aklo karo veterano namus. Paaiškėja, kad jis – ne toks jau bejėgis, mat regos negalią turintiems žmonėms paaštrėja kitos juslės. Ypač – klausa.

Įtampos kupinas trileris „Mirties namai“ Lietuvoje pradedamas rodyti rugpjūčio 26 dieną. Kviečiame pamatyti šiurpą keliantį jo anonsą:

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją