Kino teatrai AMC retą akciją paskelbė po to, kai juos nuvylė už didelio biudžeto filmą apie boksą, kurį režisavo Ronas Howardas ir kuriame taip pat vaidina Renee Zellweger, gaunamos pajamos.

Nepaisant didelės reklaminės kampanijos, nuo balandžio 3 dienos, kai įvyko "Peleniaus" premjera, šiam "Universal Pictures" epui Šiaurės Amerikos kino teatruose pavyko surinkti vos 50 mln. dolerių (140 mln. litų).

Kol filmas stengiasi padengti savo sąnaudas, AMC nusprendė jam padėti, pasiūlę žiūrovams grąžinti už bilietą sumokėtus pinigus, jei juosta jiems nepatiks.

"Pajutome, kad filmas gali patirti visišką nesėkmę, todėl turime pritraukti daugiau žiūrovų", - "Daily Variety" trečiadienio numeriui apie itin retai rengiamą kampaniją sakė AMC atstovė spaudai Pam Blase.

Grąžinti pinigus filmu nusivylusiems žiūrovams kino teatrų tinklas pasiūlė virtinėje JAV laikraščių, įskaitant "The New York Times" ir "The Washington Post", taip pat savo bilietų pardavimo tinklalapyje "Movietickets.com".

Žmonės atgauti pinigus už jiems nepatikusią juostą gali tą pačią dieną, kai ji buvo parodyta. Ši akcija vyksta nuo praėjusio savaitgalio, tačiau AMC pažymėjo iki šiol sulaukę tik "saujelės" žiūrovų prašymų grąžinti pinigus.

Paskutinį kartą tokią kampaniją kino teatrų tinklas rengė 1988 metais viliodamas žiūrovus į filmą "Mistinė pica" ("Mystic Pizza").

"Universal Studios" atstovai nurodė, kad tai buvo AMC idėja, bet sakė, jog yra jiems dėkingi už pastangas padidinti šios juostos pelną.

"Jie visada kalbėjo, kaip jiems patiko "Pelenius" ir teigė turintys kažką padaryti, kad paskatintų žmones jį pažiūrėti", - sakė studijos filmų platinimo prezidentė Nikki Rocco.

"Už tai jie nusipelnė daug "bravo!", - citavo ją "Daily Variety".

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją