Tai danų režisierių Bente Milton ir Mikkelio Stolto eskperimentas, pasakojantis nesėkmingo režisieriaus, kurio svajonės ir ambicijos pagaliau pradeda pildytis virtualioje erdvėje, istoriją. Kelionė į kibernetinę erdvę jį apdovanoja magiška mokymosi patirtimi, po truputį atveria duris į dar platesnę realybę.

Filmą savaitgalį festivalyje pristatys ir plačiau apie patirtį virtualioje realybėje papasakos filmo herojus ir bendraautoris M. Stoltas. Pasak kūrėjo, gyvenimas „Second Life“ („Antrasis gyvenimas“) yra neabejotina realybės dalis.

„Second Life“ man pasirodė įdomus tuo, kad į šią erdvę dažniausiai perkeliame ir savo elgseną – daugeliu požiūrių erdvė yra tokia tikroviška. Žinoma, būti parašiutininku „Second Life“ yra kur kas saugiau ir pigiau nei gyvenime, už kompiuterio ekranų jaučiamės gerokai patikimiau, neprivalome sutikti žmonių fiziškai ir atskleisti jiems savo silpnybių“, – patirtimi dalinasi M. Stoltas.

Be filmo „Mano avataras ir aš“ VDFF žiūrovams specialiojoje VDFF programoje siūloma pasižiūrėti dar 4 filmus, nagrinėjančius įvairias žmogaus sukurtų pasaulių zonas: televizijos produkciją („Kaip televizija sujaukia mums protą“, 2010), utopinę uždarą bendruomenę („Komunos vaikai“, 2009), meilės romanų istorijas („Kalti malonumai“, 2010), rinkodaros strategijas („Geriausiai parduotas filmas“, 2011).

„Šie filmai atskleidžia žmogaus poreikį perkelti kasdienybę į savo sukurtą pasaulį, kuris praplečia mums įprasto pasaulio ribas ir supažindina su žmogaus fantazijos beribiškumu. Tad ir programą „(Ne)realybės dokumentika“ sudarantys filmai yra kontraversiški, jie tarsi diskutuoja vienas su kitu; kas realu, kas nerealu, kuriame pasaulyje galime gyventi, o kuriame – ne“, – kalba Vilma Levickaitė, VDFF programos sudarytojos ir „Skalvijos“ kino centro vadovė.

V. Levickaitė atkreipia dėmesį, kad savaitgalį VDFF žiūrovai kviečiami į specialius „Geriausiai parduoto filmo“, nagrinėjančio paslėptos reklamos ir rinkodaros pasaulį, seansus. Filmą trumpai pristatys Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „Astos dizainas/McCann Erickson Vilnius“ vadovas. Jis atskleis, kaip užslėpta reklama naudojama Lietuvos kine ir televizijos serialuose, svarstys, ar verta tikėti viskuo, ką šiame filme rodo jo autorius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją