Kaip teigia „The Wall Street Journal“, tai akivaizdus pokytis bendrovės, kuri seniau uždirbdavo didelius pinigus pardavinėdama mergaitėms princesės įvaizdį, strategijoje. Greičiausiai bendrovė pasiūlys ir žalios spalvos drabužių, siekdama įsiteikti gotėms, nors – kai kurios prekės yra brangūs, dizainerių Stella McCartney ir Tom Binns sukurti daiktai.

Ir nors džiugu matyti, kad „Disney“ pasiūlė rinkodaros strategiją, kuri neverčia mergaičių idealizuoti gyvenimo, kuriame pilna pustų suknelių ir žavių princų, kita vertus, mergaitės gali visiškai pasiduoti bendrovės siekiamiems komerciniams tikslams.

DELFI.TV siūlo pasižiūrėti vaizdo klipą, kuriame atlikėja Avril Lavigne atlieka specialiai filmui sukurtą dainą

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją