Filmo veiksmas vyksta neaprėpiamose Azijos platybėse: nuo Kinijos iki Himalajų kalnų, kur archeologo šeimai teks sustabdyti prisikėlusią mumiją ir rasti būdą, kaip ją vėl nuvaryti į kapą.

Pasak „Forum Cinemas“ pranešimo, „Universal Pictures“ pradėjo didelę marketingo kampaniją, kurioje susijungia 2008 – ųjų metų vasaros olimpinių žaidynių Pekine ir kino filmo reklamos vaizdai, pabrėžiantys jų „bendrą“ kilmę: juosta buvo nufilmuota Kinijoje ir šios olimpinės žaidynės taip pat įvyks Kinijoje, Pekine.

Reklaminiame klipe sportiniai įrašai persipina su scenomis iš „Mumija: drakono imperatoriaus kapas“. Naudodama olimpines žaidynes savo filmo reklamoje studija „Universal Pictures“ siekia pasinaudoti žaidynių populiarumu ir stulbinančia varomąja jėga, taip pat kartu populiarinti ir pačias žaidynes jaunųjų „Mumijos“ gerbėjų tarpe. „Mumija: drakono imperatoriaus kapas“ pasaulinė premjera - jau rugpjūčio 1 d.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją