V. Čekalina papasakojo, kad skrisdama iš užsienio, oro uoste esančioje „Dior“ parduotuvėje norėjo nupirkti savo vyrui Artiomui pilką kostiumą. Ji nepatikslino, kokiame oro uoste tai įvyko, tik paminėjo, kad tuo metu skrido atgal į Maskvą.

Valerija patikslino, kad pardavėjas paaiškino, jog tokia kompanijos politika, ir nesutiko jos aptarnauti. Tinklaraštininkė išpublikavo videoreportažą, kuriame buvo nufilmuotas pardavėjas.

„Dėl „Dior“, „Cartier“, kurie kažko neparduoda, žinoma, apmaudu. Atsiprašau, bet apmaudo lieka. Nemaloniausia, kad nėra alternatyvų. Rusų prekės ženklai, sužibėkit! Su malonumu jus palaikysiu“, – sakė V. Čekalina.

Rusų influencerę seka virš 10 mln. internautų iš viso pasaulio.

Paminėtina, kad tai – ne pirmas atvejis, kai rusams neparduoda žinomų prekės ženklų gaminių. Pvz., 2022 m. pavasarį rusė tinklaraštininkė Liza Litvin papasakojo, kad jos neaptarnavo parduotuvėje „Chanel“. Šios parduotuvės darbuotojai paaiškino, kad taip elgiasi dėl įvestų sankcijų.

Apmaudą dėl prarastos galimybės įsigyti prabangos prekių neseniai liejo ir Victoria Bonya. Rusė, gyvenanti Monake ir turinti per 9 mln. sekėjų, buvo viena tų moterų, kurios pradėjo vardinių „rankinių karpymo madą“. Maskvos modeliai ir influencerės ėmė kaltinti iš Rusijos pasitraukusį „Chanel“ rusofobija. Vardinių prekių rusėms nuo šiol ne visada pavyksta įsigyti net užsienyje – prabangos ženklas jų prašo pasirašyti pasižadėjimą, kad drabužiai, rankinukai ar kiti aksesuarai nebus dėvimi ir demonstruojami Rusijoje, kuri pradėjo karą Ukrainoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)