32-ejų K. Korban iš Kyjivo anksčiau socialiniuose tinkluose skelbė vaizdo įrašus apie finansus ir investavimą. Dabar ji savo 630 tūkst. „TikTok“ sekėjų rodo, kaip atrodo kasdienis gyvenimas prasidėjus invazijai.


Ji skelbia vaizdo įrašus apie apsipirkinėjimą Kyjivo maisto prekių parduotuvėse, kaip atrodo „karinis valgymas“ kartu su šeima, pasakoja apie 2 metų dukrą ir savo šeimą, nusprendusią likti Ukrainoje.

K. Korban taip pat skatina aukoti Ukrainos žmonėms. Viename kovo 2-ąją paviešintame vaizdo įraše ji sakė pardavinėjanti prekes, įskaitant marškinėlius ir bliuzonus. Ji teigė, kad gautos pajamos bus skiriamos Ukrainos šeimoms, kurioms reikia maisto, būtiniausių daiktų, transporto ir saugaus prieglobsčio.

K. Korban „Insider“ atskleidė, kad sulaukia įvairių komentarų. Ji teigė, nors yra palaikančių sekėjų, bet pasitaiko ir manančių, kad jos turinys suklastotas, nes ji nestovi „su ginklu fronto linijose“.

„Tai nutinka rečiau, bet atsiranda manančių, kad aš apgavikė ir esu ne Ukrainoje. Kai kurie sako, kad tai klastotė. Nėra jokio karo, tu viešini COVID pandemijos metu nufilmuotus įrašus, ar panašiai. Jų manymu, jei aš ne fronto linijose, tai nesu Ukrainoje. Tai dezinformacijos sudarytas požiūris. Kai kurie galvoja taip nerealistiškai“, – pasakojo ji.

Socialinis tinklas „TikTok“ kaltinamas tuo, kad leidžia kai kuriems naudotojams platinti dezinformaciją apie karą po vasarį prasidėjusios Rusijos invazijos į Ukrainą. Kaip jau anksčiau skelbė „Insider“, buvo išaiškinta, jog kai kurie neva Rusijos invazijos metu daryti vaizdo įrašai tebuvo paimti iš vaizdo žaidimų ar kitų konfliktų.


„Mes ir toliau su padidintais resursais atidžiai stebime situaciją, kad reaguotume į vyraujančias kryptis ir pašalintume smurtinį turinį, įskaitant kenksmingą dezinformaciją ir smurto skatinimą. Taip pat bendradarbiaujame su nepriklausomomis faktų tikrinimo organizacijomis, kad mūsų socialinis tikslas išliktų saugia ir autentiška vieta“, – „TikTok“ atstovas anksčiau sakė „Insider“.


K. Korban ne pelno siekiančioje aukų rinkimo platformoje „Chuffed“ įkūrė aukojimo kampaniją Ukrainos žmonėms. Straipsnio rašymo metu kovose sūnų netekusioms šeimoms, bedarbiams ir vyresnio amžiaus žmonėms jau buvo surinkta virš 30 tūkst. JAV dolerių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Dalintis
Nuomonės