Jungtinių Arabų Emyratų (JAE) oro linijų bendrovė „Emirates“ neseniai pristatė didžiulio dėmesio sulaukusį reklaminį vaizdo klipą. Jame nuspręsta norimą žinutę paskleisti nuo aukščiausio pasaulyje pastato – Dubajuje esančio dangoraižio „Burj Khalifa“. Pačioje jo viršūnėje stovinti moteris, vilkinti „Emirates“ stiuardesės uniformą, keičia rankose laikomus plakatus su užrašais.

Skeptikai iškart ėmė kalbėti, jog vaizdas nufilmuotas naudojantis skaitmeninėmis technologijomis. Tačiau šios reklamos kūrėjai paviešino filmavimo užkulisių įrašą, kuriame aiškiai matoma, jog reklama nufilmuota be jokių žaliojo ekrano technologijų ar specialiųjų efektų, rašo news18.com.

Oro linijų bendrovė pasisamdė Didžiosios Britanijos kaskadininkę Nicole Smith – Ludvik, kad ši įkoptų į „Burj Khalifa“ viršūnę. Dabar šuolių parašiutu instruktorė N. Smith – Ludvik priklauso vos kelių asmenų elitui, turėjusiam galimybę pabuvoti pačiame 828 metrų aukščio dangoraižio viršuje.

Kai kurie interneto vartotojai, priblokšti įspūdingos reklamos, reiškė abejones, ar oro linijų bendrovė iš tikrųjų filmavo reklamą aukštai į dangų iškilusiame „Burj Khalifa“ smaigalyje – tam galėjo būti panaudotos žaliojo ekrano technologijos ar vizualiniai efektai. Kad išsklaidytų visas abejones, oro linijų bendrovė paviešino reklamos filmavimo užkulisus ir pademonstravo, kaip ji sugebėjo sukurti šią reklamą.

Vaizdo įraše matyti, kaip „Emirates“ stiuardesių uniforma vilkinti N. Smith – Ludvik stovi ant pačios „Burj Khalifa“ viršūnės. „Labas, mamyte, aš esu pasaulio viršuje“, - sušunka ji. Tuomet vaizdo įraše pereinama prie pasirengimo proceso ir repeticijų, per kurias N. Smith – Ludvik ruošėsi filmavimui, laikydama rankose plakatus. Treniruočių ir filmavimo metu kaskadininkė po uniforma segėjo apraišus ir kitas saugos priemones.

Reklamą nenutrūkstančiu kadru filmavo vienas dronas.

Vaizdo įraše sakoma, kad filmavimo komanda nuo 160 aukšto iki pat pastato viršūnės lipo maždaug valandą laiko. „Burj Khalifa“ turi iš viso 163 aukštus, o toliau į dangų stiebiasi jo smailė.

„Kad galėtume filmuoti ant smailės, reikėjo kruopščiai pasirengti ir laikytis griežto saugumo protokolo“, - teigiama įraše.

Reaguodami į pasirengimo reklamai vaizdo įrašą, interneto vartotojai reiškė nuostabą jos unikalumu ir didžiule rizika. Kai kuriuos šis vaizdo įrašas netgi pralinksmino.

Sukūrusi įspūdingą reklamą, oro linijų bendrovė „Emirates“ pasidžiaugė, kad buvo išbraukta iš Didžiosios Britanijos tarptautinių kelionių raudonojo sąrašo.

Tuo tarpu N. Smith – Ludvik „Instagram“ paskyroje rašoma, kad ji yra „pasaulio keliautoja, parašiutininkė, jogos mokytoja, žygeivė ir nuotykių ieškotoja“. Taigi, jei kas nors galėjo sėkmingai susidoroti su šia užduotimi, tai buvo ji. „Emirates“ savo pranešime spaudai nurodė, kad dangoraižio viršuje buvo „sukonstruota pagal specialų užsakymą pagaminta platforma su stulpu, ant kurios atsistojo stiuardesę įkūnijusi kaskadininkė. Ji per apraišus, paslėptus po „Emirates“ uniforma, buvo prisegta prie platformos stulpo ir dar dviejų saugos taškų pačioje smailėje“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (52)