Huda Kattan, įkūrusi grožio imperiją „Huda Beauty“, yra būtent ta moteris, kuri prekiauja taip trokštamomis K. Kardashian dirbtinėmis blakstienomis.

„Kosmetikai kas mėnesį galiu išleisti mažiausiai 4 tūkst. dolerių. Žmonės nustemba ir tarsi klausia: „Kam tau pirkti šiuos produktus?“, – žurnalui „Elle“ pasakojo Huda.

„Yra tiek daug nepriklausomų prekės ženklų, pavyzdžiui, „Dose of Color“, „Morphe and Lime Crime“, kurie man labai patinka, arba impulsyviai apsiperku svetainėse „Sephora“ ar „Net-A-Porter“. Aš tikrai daug išleidžiu grožio priemonėms“, – pripažino ji.

K. Kardashian antrininkė sakė, kad daug jos mėgstamų grožio produktų Dubajuje vis dar neįmanoma įsigyti, todėl ji apsiperka, kai tik grįžta į Jungtines Valstijas.

„Išvykau į Los Andželą su trim lagaminais, o grįžau su penkiolika ar šešiolika. Tai daug. Trys lagaminai buvo prikrauti vien tik kosmetikos ir plaukų priežiūros priemonių“, – teigė ji.

Huda yra ištikima rožių aliejui „Ren Rose Oil“ ir stangrinančiam veido kremui „Skinceuticals Skin Firming Cream“ – šiuos abu produktus ji gali nusipirkti tik Jungtinėse Valstijose.

Nors Huda akivaizdžiai yra pamišusi dėl kosmetikos, ji tikina, kad stengiasi daryti pertraukas ir leidžia savo odai pailsėti nuo makiažo.

„Savaitgaliais stengiuosi padaryti pertraukas. Penktadieniais ir šeštadieniais nenaudoju jokio makiažo. Gera leisti odai pakvėpuoti ir gera nepriklausyti nuo kosmetikos, pasijusti patogiai savo pačios kailyje“, – teigė ji.

Savo dirbtinių blakstienų liniją Huda išleido 2013 metais ir K. Kardashian tapo viena pirmųjų jos klienčių.

Dėl savo neįtikėtino sudėjimo ir putlių lūpų pribloškiančios išvaizdos brunetė dažnai lyginama su Kim ir net yra vadinama „Artimųjų Rytų Kim Kardashian“.

Maža to, Hudos sesuo Mona Kattan yra jos verslo partnerė, o dar viena sesuo Alya yra jos socialinės žiniasklaidos vadybininkė – tai irgi primena glaudžiai susietą Kardashian klaną.

„Suprantu, kodėl esu lyginama su Kardashian. Mes esame 2017 metų moterys, kurios figūruoja viešumoje, kažką perka dėl savo aistros ir daro iš to verslą“, – anksčiau šiais metais sakė ji laikraščiui „The New York Times“.

Bėgant laikui, toliau auga 21,6 mln. Hudos „Instagram“ paskyros sekėjų gretos. Plečiasi ir jos kosmetikos linijos produkcija.

„Huda Beauty“ virtinėje šalių yra tapęs kultiniu prekės ženklu: Londono parduotuvėje „Harrods“ prie jo driekiasi pirkėjų eilės. Šis pavadinimas taip pat yra populiarus prekės ženklas „Sephora“ parduotuvėse Artimuosiuose Rytuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)