Brazilų modeliui Celso Santebanesui (21) tėvai nuo vaikystės kartojo, kad jis labai panašus į lėlę, tiksliau – į Barbės draugužį Keną. Toks jis ir užaugo, o kad taptų dar panašesnis į lėlę, ryžosi smakro, žandikaulio ir net 4 nosies operacijoms, be to, jo vyriška krūtinė – tik implantai.

Procedūroms vaikinas išleido beveik 47 tūkst. eurų, bet gali būti, kad ši suma atsipirks. Pernai jis pristatė Celso lėles, tad kiekvienas norintis gali įsigyti žaislinę Celso versiją!

Beje, iki tol jo mėgstamiausias užsiėmimas buvo žiūrėti į savo atspindį veidrodyje. Dabar vaikinas nuolat spokso į savo žaislinę versiją.

Na Rede TV antes de entrar ao vivo no "Super Pop"

A photo posted by Ken humano brasileiro (@celsosantebanes) on

Gyvas superherojus Herbertas Chaveza (36) savo išvaizdą tobulino 19 kartų. Filipiniečiui tai kainavo nedaug – vos 6 tūkstančius eurų, nes daugelis operacijų buvo atliktos nemokamai.

Herbertas pamilo Supermeną būdamas 5-erių, o pirmai operacijai ryžosi 16-os. Nuo tada jam buvo atliktos nosies ir smakro operacijos, balinta oda, koreguota lūpų forma ir įdėti krūtinės implantai. Plastikos chirurgai panaikino visus azijietiško gymio bruožus.

A photo posted by herbert chavez (@herbertchavez) on

Artimiausiuose planuose – operacija, po kurios jis taps aukštesnis. Ne, jis nemano, kad persistengė, priešingai, džiaugiasi visais pokyčiais ir po plastikos chirurgo peiliu gulsis, kol sunerims gydytojai.

Beje, H.Chavezas dažnai apsirengia Supermeno kostiumą ir vaikšto gatvėmis mokydamas vaikus gerų manierų.

Britė Lhouraii Li (22) kiekvieną dieną prie veidrodžio praleidžia mažiausiai 4 valandas. Svarbiausias jos išvaizdos akcentas – akys. Jos kasdien papuošiamos 14 porų dirbtinių blakstienų ir specialiais akis didinančiais lęšiais.

Norėdama optiškai pasididinti akis mergina nusiskuto antakius ir juos piešia gerokai aukščiau, nei iš tikrųjų turėtų būti. Ji niekuomet nekelia kojos iš namų be makiažo!

Merginos transformacija į Barbę prasidėjo prieš 5 metus, kai ėmė domėtis vizažo subtilybėmis. Beje, ji filmuoja makiažo pamokėles ir jas publikuoja „YouTube“. Kiekvienas vaizdelis peržiūrimas mažiausiai 20 tūkst. kartų, o jos naujienas užsiprenumeravę apie 6 tūkst. svetainės vartotojų!