Ryte – aktyvūs ir žadinantys Zumbos ritmai, vakarėjant – lyriškas Ievos Norkutės muzikinis pasirodymas

Tie, kurie šeštadienį neišnaudojo visų turimų jėgų rezervo, buvo kviečiami prie kopose esančios scenos – trečiąją festivalio dieną visus žadino energingi „Zumba Fitness“ ritmai, kvietę prisijungti masinei mankštai. Pastaroji suveikė geriau nei rytinė kava ir suteikė pozityvios energijos pliūpsnį vakaro koncertams.

Tie, kurie sportuoti nepanoro, galėjo rinktis kitą, kiek sėslesnę veiklą – patogiai įsitaisyti ir pasiklausyti „gyvosios tinklalaidės“ pokalbio – vidurdienį „Pralaužk vieną šaltą“ kūrėjai ir vedėjai Mantas Grimalis ir Airidas Jankus į pašnekovo vietą, priešais tūkstantinę minią, pakvietė video turinio kūrėją Paulių Mikolaitį – Paul de Miko. Vaikinai kalbėjosi apie festivalių patirtis, tradicijas, nevengė šmaikščiai juokauti apie festivaliautojų stereotipus, sukėlusius juoko bangą publikoje.

Toje pačioje scenoje, jau linkstant į vakarą, pasirodė atlikėjas iš Jungtinės Karalystės „Objectz“, kurio grojaraštyje skambėjo ir itin gerų žinomų dainų variacijos, rašoma spaudos pranešime.

„Auksinė valanda“, kuomet besileidžianti saulė viską padengė šiltu atspalviu, sukūrė romantišką ir jaukią atmosferą, o lyriškoji dainininkė Ieva Narkutė jai suteikė dar daugiau žavesio – atlikėjos pasirodymas sutraukė minią lyriškos muzikos mėgėjų, kurioje nestigo jaukiai rymančių porelių, šeimų su vaikais.

O, štai, kardinaliai skirtingą emociją ir aplinką kūrė elektroninės muzikos ir avangardinio repo grupė „Vilniaus Energija“, o vėliau – elektrinių gitarų garsais ir būgnais orą skrodžianti roko grupė „I Am Above“. Abi grupės, atstovaudamos skirtingo stiliaus muziką, į scenos prieangius pritraukė „savo klausytojus“, kurie aiškiai reiškė simpatijas jų atliekamiems kūriniams.

Scenoje, kurioje dar ryte energingai skambėjo „Zumbos“ šokių garsai, vakarop pasigirdo gyva muzika – į festivalį, prieš metus jame debiutavęs, sugrįžo atlikėjas ir dainų kūrėjas Gabrielius Vagelis, kuriam akomponavo instrumentalistai. Sekmadienis, pasižymėjęs itin karštu oru, įkaito dar labiau – publikos šūksnių decibelus į dangų pakėlė pats dainininkas, nusimesdamas marškinėlius ir tęsdamas savo pasirodymą.

To, kas scenoje ir už jos vyko toliau – sunku apibūdinti žodžiais ar vaizdais – vienintelis būdas – patirti – Balkanų siautulį, griausmą, energiją ir net gi karštį – viską kartu ir iš karto atnešė grupė „Baltic Balkans“, kuri užvedė neregėtą vakarėlį. Publika šėlo taip, kad paplūdimio smėlio debesys kilo iki pat scenos lubų, o šokusieji prie scenos, grupę „Baltic Balkans“ – neoficialius Balkanų ambasadorius Lietuvoje – iškart nominavo „labiausiai nurauto“ vakarėlio „kaltininkais“.

Po nutrūktgalviško vakarėlio „Karklėje“ atsivėrė ne kambarys ežero dugne, apie kurį kalbama viename garsiausių šios grupės hitų, tačiau buvo atvertas kitas – kambarys prie jūros, skirtas visiems hiphopo muzikos ir jos variacijų gerbėjams, kadangi scenoje pasirodė grupė „8 kambarys“. Ištikimų gerbėjų minia drauge su grupe kartojo populiariųjų hitų žodžius, o „vyšnia ant torto“ tapo staigmena – netikėtas gero „8 kambario“ draugo – Vido Bareikio pasirodymas scenoje.

Finaliniai akcentai: disko muzikos prieskonis ir šokių muzikos dvasia

Viso festivalio vienas laukiamiausių momentų – pagrindinės festivalio žvaigždės, iš Vokietijos kilusios didžėjaus ir prodiuserio „Purple Disco Machine“, pasirodymas įvyko vėlų sekmadienio vakarą pagrindinėje scenoje. Į festivalio „Karklė“ „headlinerio“ susirinko bene visi festivalio lankytojai – didžioji aikštė buvo užpildyta daugiatūkstantinės minios. Populiarųjį didžėjų pasitiko kurtinantis triukšmas, o vos jam įžengus į sceną, vizualizacijos nusidažė simboliška violetine spalva. Pasigirdus pirmiesiems akordams, scenos prieigose buvo atidaryta didžiausia šokių aikštelėje Lietuvoje – ritmingai šokantys kūnai pritarimo šūksniais demonstruodavo simpatijas kiekvienam kūriniui, „paserviruotam“ iš didžėjaus repertuaro. Pastarajame – šių laikų elektroninės muzikos garsai, susimaišę su 80-ųjų nuotaika ir dvasia, net ir pats pavadinimas sufleruoja apie tiems laikams būdingą ryškų neoninį koloritą ir gyvą, ritmišką disko ir funky muzikos energiją. Pasirodymą didžėjus užbaigė hitais - hipnotizuojančia bei saldžiai nostalgiška „Hypnotized“, šių metų pradžioje išleista ir jau spėjusi tapti hitu „In the Dark“ ir pozityvią energiją suteikiančia „Dopamine“.

Prieš pat vidurnaktį sužibo ir kita vakaro žvaigždė, pasirodžiusi kopų scenoje, į kurią po „Purple Disco Machine“ vieningai patraukė gerbėjų minia. Tai – Lietuvos publikai puikiai pažįstama ir mylima – megahitų atlikėja iš Rumunijos – INNA, dovanojusi įtraukiančius ir karščiu alsuojančius hitus. Sausakimšoje kopų aikštelėje susirinkusius INNA džiugino per trumpą viešnagę išmoktais lietuviškais žodžiais – pasisveikinimu ir žodžiais „Aš tave myliu“, kurie tik dar labiau įaudrino minią. Atlikėja susirinkusiems dovanojo ir ją išgarsinusį kūrinį „Hot“, kuris yra tapęs jos vizitine kortele bei kitus, dar didesnio populiarumo sulaukusius kūrinius.

Finalinis festivalio momentas pagrindinėje scenoje buvo patikėtas lietuviškosios scenos flangui – savo pasirodymu publiką įaudrino ir džiaugsmingą paskutinę natą festivalyje uždėjo Lietuvos scenos megažvaigždė – Marijonas Mikutavičius. Itin mylimas atlikėjas scenoje atidavė „visą dūšią“, tačiau klausytojai neliko skolingi ir vienu balsu traukė žymiausius M. Mikutavičiaus hitus. Šventę finalizavo „Trys milijonai“ ir, jau tradicija tapusi, visų renginio organizatorių nuotrauka scenoje.

Nors tai bus paskutinis didžiosios scenos pasirodymas, tačiau muzikinis vakarėlis didžėjų scenoje tęsėsi ir kvietė šokti iki vėlyvos nakties.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją